• SweetM

Nyfiken på andra

Hej,

Som det står i titeln så är jag lite nyfiken på andra. 

Har en sambo men det stoppar aldrig mig ifrån att kolla in andra och undra hur det skulle kännas att bli knullad av dem.
    Vågar ju inte direkt säga det till min sambo, hur skulle han ta det egentligen...?

Är bara så nyfiken på andra kukar eller hur tjejer hade smakat ;)

Hur ska man göra? Kan jag bara göra det några gånger eller kommer jag bli påkommen eller fastna? 

• Svar på tråden Nyfiken på andra
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 17:14:43 följande:
    Japp att sakna förmåga till anknytning är inte normalt.

Att inte kunna förstå att det man själv vill inte alltid är vad andra vill är inte heller normalt

Att gå bakom ryggen på andra när man inte får som man vill är inte heller normalt

Men... det krävs ju en normal person för att förstå detta, skadade människor kommer aldrig att förstå det.

Ja var och en kan gå igång på vad man vill men det betyder inte att var och för göra vafan de vill mot andra, kan man inte fatta det så ska man inte vara i en relation öht utan förbli singel.

Hur lätt eller svårt hon kan ha för att hitta nån annan att knulla med är irrelevant, hennes kille vill ju inte det så då blir det nåt hon får pyssla med som singel.
    Du skriver "att sakna förmåga till anknytning är inte normalt"

Om du i stället skriver "att inte tycka som jag är inte normalt", blir det lättare att förstå vad du menar.

Hur lätt eller svårt TS kommer att ha att hitta andra med samma läggning, är av vikt för normaliteten i vad hon letar efter. Om TS inte vill, och försöker hitta det hon söker, lär hon inte förbli singel särskilt länge.

Nu förstår jag att du tycker det är kämpigt att det finns de som inte är normala enligt dig. Men precis som med bögar, invandrare, eller kommunister, är det bara att tugga i sig fakta och svälja.
  • Anonym (suck)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 17:40:45 följande:
    Du skriver "att sakna förmåga till anknytning är inte normalt". 

Om du i stället skriver "att inte tycka som jag är inte normalt", blir det lättare att förstå vad du menar.

Hur lätt eller svårt TS kommer att ha att hitta andra med samma läggning, är av vikt för normaliteten i vad hon letar efter. Om TS inte vill, och försöker hitta det hon söker, lär hon inte förbli singel särskilt länge.

Nu förstår jag att du tycker det är kämpigt att det finns de som inte är normala enligt dig. Men precis som med bögar, invandrare, eller kommunister, är det bara att tugga i sig fakta och svälja.
    Som du vet så bedöms människor efter vad de gör inte efter vad de själva tycker om sina handlingar

Vad hon letar efter är irrelevant för tråden handlar om att TS kille inte vill gå med på att knulla andra.

Blanda inte ihop bögar, invandrare eller kommunister med empatistörda narcissister. De senare är människor med psykiska problem
  • Anonym (S)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 16:58:32 följande:
    Nu hittar du på.
    Hittar på? TS skriver själv att hon vill ligga med andra men vill inte att han ska göra det.

Det kallas dubbelmoral.  Innan man gnäller på moralisterna i tråden kan man ju göra upp med sin egen dubbelmoral om man nu ska heja på TS.

Men ingen är förvånad över hur otrogna tänker. Jag, jag, jag samt noll konsekvenstänk. TS tickar i alla rutor. 
  • Anonym (Hmm)

Vi, mest hon är i klimakteriet vilket stökar till saker och ting. Sex sker mer och mer sällan och hon har hintat lite om att hon kanske skulle kunna acceptera om jag skulle ha sex med någon annan. 
    Har en del "issues" med det även om jag varit otrogen i tidigare förhållanden. 
    Saknar vaginal sex men vet fan inte om det är värt det.... men känns som om en stor del av samlivet är bara ...... borta.
    Leva tillsammans men ha sex med någon annan - funkar det?

• Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 18:42:30 följande:
    Som du vet så bedöms människor efter vad de gör inte efter vad de själva tycker om sina handlingar

Vad hon letar efter är irrelevant för tråden handlar om att TS kille inte vill gå med på att knulla andra.

Blanda inte ihop bögar, invandrare eller kommunister med empatistörda narcissister. De senare är människor med psykiska problem
    Nu hade hon upplägget klart, och killen sa nej. Så något gå bakom ryggen var det inte tal om.

Du tycker att andra, de du kallar onormala, har psykiska problem. 
  • Anonym (suck)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 19:22:15 följande:
    Nu hade hon upplägget klart, och killen sa nej. Så något gå bakom ryggen var det inte tal om.

Du tycker att andra, de du kallar onormala, har psykiska problem. 
    nja, hon verkar snarare vara inne på att knulla runt lite medan han inte är hemma och sen låtsas som ingenting.
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 19:47:24 följande:
    nja, hon verkar snarare vara inne på att knulla runt lite medan han inte är hemma och sen låtsas som ingenting.
    Ja, nu ja. När killen tar en "paus". Varför skulle hon inte göra det?
  • Anonym (suck)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 19:53:14 följande:
    Ja, nu ja. När killen tar en "paus". Varför skulle hon inte göra det?
    Om hon är ärlig med det med sin kille så är det givetvis inget problem. Dock verkar ju ärlighet inte vara varken hennes eller din starka sida.
  • PappaX3

Min fd och jag var helt överens om att hon fick smaka andra kukar. Personligen fattar jag inte hur kvinnor orkar med samma gamla kuk år ut och år in 😄

• Anonym (Förståndig)
    PappaX3 skrev 2023-01-02 05:19:31 följande:

Min fd och jag var helt överens om att hon fick smaka andra kukar. Personligen fattar jag inte hur kvinnor orkar med samma gamla kuk år ut och år in 😄

Nej, det gör vi inte heller. Bara så du vet.
Svar på tråden Nyfiken på andra