Nyfiken på andra
Lite uppdatering för er som bryr er. Min sambo drog efter jag frågade om jag inte kunde få ligga med andra, sen dess har jag inte fått prata med han då han vägrar svara. Alla verkar vara emot mig i detta som jag pratat med, som om jag gör något hemskt. Funnit lite stöd hos hans pappa som även berättat att min sambo bor på något hotel "tillsvidare". Funderat på att passa på nu när han är borta, ta hem någon och få det gjort när han ändå inte är här och sen bara försöka lösa det och aldrig låta han veta. Känner mig rädd att bli påkommen bara.
Det är ju inte bara killar jag vill vara med, hade velat vara med någon tjej också. Förstår att man inte alltid får som man vill, men jag kan inte lämna honom och jag kan inte sluta tänka på andra... Om han aldrig får reda på det så skadas han ju ändå aldrig.
Herregud, hur gammal är du? Ingen hindrar dig men är du så naiv att du tror att ditt agerande inte får konsekvenser, så gör det. Men sitt inte och gnäll sedan.
Detta är så typiskt för de som är eller vill vara otrogna. De vill inte ta konsekvenserna av sitt handlande, de kan inte stå för det öppet. Och naturligtvis gäller det bara de själva.