• Anonym (J)

Förbjuda moppe

Dottern fyller 15 och tjatar om moped, någon varken jag eller andra föräldern känner oss okej med.
    Rent lagligt, kan vi förbjuda det? 

• Svar på tråden Förbjuda moppe
  • KyligSynaps

Att inte vilja att ens dotter ska ha en trevlig och rolig moped sommar, kan somliga uppfatta som rätt weird. 

• Anonym (Mman)
    Kockobello skrev 2022-11-09 18:01:55 följande:

Varför får hon inte ha moped? Det är bra så de inte stagnerar i utvecklingen.

I vilken utveckling? Språket? Matematiken? Fysisk träning? 
    Det var nog det dummaste jag läst i tråden faktiskt....
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 20:29:11 följande:

Att inte vilja att ens dotter ska ha en trevlig och rolig moped sommar, kan somliga uppfatta som rätt weird. 

Moped sommar? 
    Eller cykel vår? 
    Eller.....
    Du uppfattas som rätt wierd pga dina inlägg i tråden. 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:34:00 följande:
    I vilken utveckling? Språket? Matematiken? Fysisk träning? 
    Det var nog det dummaste jag läst i tråden faktiskt....
    Så våldsam. Det kanske bara är så att ni ville känna lite makt över er egen dotter?

Faktiskt den mest urusla ursäkt till o bli våldsam jag har sett på hela familjeliv faktiskt... 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:35:57 följande:
    Moped sommar? 
    Eller cykel vår? 
    Eller.....
    Du uppfattas som rätt wierd pga dina inlägg i tråden. 
    Jasså du. Om jag uppfattas som weird. Varför uppfattas du då som så otroligt jävla sur? 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:36:02 följande:
    Så våldsam. Det kanske bara är så att ni ville känna lite makt över er egen dotter?

Faktiskt den mest urusla ursäkt till o bli våldsam jag har sett på hela familjeliv faktiskt... 
    Du verkar lite stressad, lite...ängslig? 
    Jag har ingen dotter faktiskt, tror du avstannat lite i läsutvecklingen. Hur var det nu, hade du själv moppe eller...? 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:37:41 följande:
    Jasså du. Om jag uppfattas som weird. Varför uppfattas du då som så otroligt jävla sur? 
    Tror att du uppfattar mig så för att du inte får medhåll, du blir nog lite osäker därav din tolkning. 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:40:59 följande:
    Tror att du uppfattar mig så för att du inte får medhåll, du blir nog lite osäker därav din tolkning. 
    Och jag tror att du ljuger, i ett försök att försöka dölja ett extremt kontrollbehov.

Är du en sån där låtsaspappa som måste hoppa in och leka manligast inför alla kvinnans egna barn?
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:38:48 följande:
    Du verkar lite stressad, lite...ängslig? 
    Jag har ingen dotter faktiskt, tror du avstannat lite i läsutvecklingen. Hur var det nu, hade du själv moppe eller...? 
    Vad får dig att tro att jag skulle vara stressad? Lugn som en filbunke är jag. 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:42:25 följande:
    Och jag tror att du ljuger, i ett försök att försöka dölja ett extremt kontrollbehov.

Är du en sån där låtsaspappa som måste hoppa in och leka manligast inför alla kvinnans egna barn?
    Du läser mig som en öppen bok, akta så att jag inte kontrollerar även dina...
Svar på tråden Förbjuda moppe