Inlägg från: Horisonten |Visa alla inlägg
  • Horisonten

Planera bebis 2024

Vad säger vi om dagens äl test?? Är de positiv? tycker de är starkare än kontroll om inte ännu starkare  Men vill höra vad ni säger för kan ju vara önsketänkande också. Hade som äggvita också eller slemmig flytning (ursäkta info) som inte ville släppa när jag kissa för och ta testet så antar att de är bra 🥰
  • Horisonten
    Sparks729 skrev 2023-07-27 15:21:12 följande:

Horisonten - tycker det ser positivt ut 👍🏼

Tack ☺️får försöka mysa till de ikväll se om det går ☺️haft lite mycket idag så får se. Hade ju sex igår ändå. så tänker ikväll och gärna imorgon och söndag också och måndag med. Ev fredag med. Är min tanke. Men skall på bröllop o helgens se vad som vilt möjligt. 
  • Horisonten
    EJT skrev 2023-07-27 17:52:04 följande:
    Tycker också det ser positivt. 

Lycka till! 

Vi fick bara till sexandet en gång (dagen innan ÄL) denna cykel, för det kom så plötsligt och sen var förbi 😅 Svårt att samtidigt ha småbarn för då är det svårt att hinna med!
    Tack 🥰

ja inte lätt och få ihop allting. Vi har ju inte barnen nu men så mycket annat runt oss. Och sambon har ju lite svårt och komma när de är mycket för låser sig i huvudet på honom. Så hoppas vi kan få till ikväll för gick inte nu på dagen. Men hade ju ändå. I måndags och igår. Men skulle ju gärna vilja få till idag och imorgon och söndag iallafall och början av nästa vecka. Men får la se. Bara hoppas. Men då har vi gjort de vi kan ändå. 
  • Horisonten
    Sparks729 skrev 2023-07-27 17:46:17 följande:
    Ja nu är det dags att börja mysa till det ❤️
    Så spännande! håller tummarna för er!
    Tack snälla❤️hoppas vi får till de nu ikväll att sambon kan slappna av lite mer. 
  • Horisonten
    Tack snälla❤️hoppas vi får till de nu ikväll att sambon kan slappna av lite mer. 
  • Horisonten
  • Horisonten
  • Horisonten
  • Horisonten

Lyckades ändå få till de nu Ikväll 🥰Hoppas vi kan få
    till de imorgon också någon gång. Men skall få hjälp med saker imorgon så folk här och sen kräftskiva men se vad vi kan lösa. 🥰 men just nu känns de bra att vi lyckats med 5 gånger varav 2 dagar i rad innan äl som jag räknar med imorgon. Så tänker borde funka med imorgon och lördag och söndag också
    om de går. Kanske måndag också eller vad tror ni? 

• Horisonten
    Sparks729 skrev 2023-07-27 22:54:59 följande:

Förresten, fyllde i en sådan där gravid app?. Och beräkningsdatumet är dagen innan min 3 åring fyller år 😂
    ofta liksom hahaha. Herregud. Inte ens haft en tanke. 🤭

Haha lustigt ändå hur de kan bli. Skulle skilja 2 veckor mellan min äldsta oc h minsta. Sen blev de att de är en dag mellan deras födelsedagar 🙈haha
Svar på tråden Planera bebis 2024