EJT skrev 2023-07-04 20:12:58 följande:
Hur ser det ut för er andra som försöker? Hur länge har ni försökt och när är bästa ÄL?
Jag tror jag hade ägglossning idag, haft en del molvärk som jag ofta har dagen för ägglossning. Vi får se imorgon vad tempen säger. Vi lyckades få till sex varannan dag nu under den fertila perioden och senast imorse, sen får vi väl se, det verkar svårt att ta sig ändå just nu.
Vi har inte alls försökt lÅnge. Inne på första försöket. Tog ut min mini spiral den 20 juni. Blödde sen i 4 dagar. Inte jättemycket men ändå. Fick vad jag tror positivt ägglossnings test den 30 juni så misstänker att jag hade ägglossning på lördagen den 1/7. Sen hade jag ju en lite liten blödning den 3 juli så misstänker att de var en mellan blödning. Men ingenting sen dess. har beställt hem test så skall börja testa på måndag!! Läskigt men spännande. Vet ju inte när bim är. Men räknar att de är 15 juli för är 14 dagar efter äl. Men får se.
vi lyckades ha sex 5 gånger innan äl typ varannan dag och på äl dagen hade vi 2 gånger. Sen inte haft efter pga olika omständigheter Förens först igår. Så bara vänta se och hoppas. Annars nya tag.
Hur var de för er andra är de första barnet eller är de nr 2,3 osv?