Horisonten skrev 2023-07-30 15:06:00 följande:
Jag förstår. Jag har flera CB testa tidigt digitala. Sen digital vecko men även de med ett streck och de som blir plus.
ja vill gärna följas åt. Jag hade en tanke om att testa 8 tidigast men lite nervös då de blir äl+9 dock bim-5. Så skall nog försöka minst 9 då är vi ändå liksom äl+10 och bim-4. Sambon har ju semester den veckan vi skall testa och jag börjar jobba den veckan så tänker att jag kanske kan härda ut iallafall måndagen hihi.
jag hade ont i magen svullen och ömma bröst. Sen kom mer flyttningar. De jag märkte av utav min ägglossning och så test med som stämde överens bra. Första riktiga äl efter spiralen. Förra månaden visa testen men hade ingen sådan flytning.
Jag har ett tidigt digitalt och ett med veckor och ett plustest med men tänker inte ta dom om jag inte får annat streck först, ska kolla tradera efter några tror jag :)
jag hade flytningar hela fredagen och igår morse så tror jag hade äl natten mellan fredag till lördag och igår hade jag kramper och idag har jag spånda ömma bröst
vi låg fredag och lördag, sambon fick prestationsångest igår men jag fick göra mig till lite hahaha.
sa till honom nu, tänk om jag blir gravid nu, vill så gärna ha ett barn till och hans svar va mmm?. Taggad eller?!
kändes som ett trist svar men jag vet att han längtar!
dottern blir tre i ontober så känns som bra timing nu!