Planera bebis 2024
Vi har försökt sedan april 2021 efter stt dottern föddes oktober 2020 men min mens är jätte oregelbunden verkligen och jag bara hoppas det blir en 2024 bebis!
Vi har försökt sedan april 2021 efter stt dottern föddes oktober 2020 men min mens är jätte oregelbunden verkligen och jag bara hoppas det blir en 2024 bebis!
Jag är frustrerad då jag inte vet om jag haft äl eller inte då min temp inte ökat så mycket men jag har sovit skit så det är högst oklart :/
Mina cykler varierar mellan 32-330 dagar typ haha men det har kommit halvregrlbundet 32-90 dagar sedan september men har inte haft ägglossning sedan september, kände äl tydligt då med sekret och smärta men tempade inte då sen efter det har jag fått fertilt sekret flera gånger under cyklerna men ägglossningen har aldrig gått igenom tyvärr vilket märks på mensen sen som blir mer som spottings och utan värk :(
Hoppas jag får igenom äl nu, trmpen sjönk igen imorse så hoppas den kommer nu istället för jag har flytningsr igen.
hoppas din kommer snart med!
Såå förvirrad idag, fertility friend la ut ägglossning för 6 dagar sedan medan nc inte satt ut?
Jag verkar äntligen ha haft äl, är typ i chock!
Åh jag lider med er som kämpar med ägglossningen. Jag fick ju positivt äl test så hoppas att jag kan lita på det och jag har haft äl. Så imorgon skall jag börja testa ifrån. Jag kan inte hålla mig mer och eftersom Jag heller inte vet när min bim är eftersom jag tog ut Spiralen nyligen. Så nervös!! Haft en känsla att de är en bebis och drömt om bebis men nu är jag så rädd och osäker och nervös.
hur går de för er andra?