Planera bebis 2024
Jg va galet sugen igår så blev extra besviken när det inte funka för honom, det gick ju tillslut dock haha.
jag kollade tester från amazon hittade 40 tidiga tester för 80kr!! Jag är testoman deluxe så.
Jg va galet sugen igår så blev extra besviken när det inte funka för honom, det gick ju tillslut dock haha.
jag kollade tester från amazon hittade 40 tidiga tester för 80kr!! Jag är testoman deluxe så.
Är det någon som känner igen detta eller haft liknande?? Fick sent igår eller kanske mer natt att de ömma eller typ stack/nöp till från typ ljumsken och drog In mot underlivet. Vet inte hur jag skall förklara bättre. Hugg liksom inte till men ändå nöp till så jag kände aj och de drog och jag kände lite obehag liksom. Inte ont så men ja. Känner någon annan igen detta??
Kan ju vara att jag grejar mycket nu också och kroppen är öm men igår var en av de lugnaste dagarna så.
Låter lite somnom det skulle vara ligamentet som går från äggstocken ner i ljumsken som ömma lite
Någon som haft lätt diffust molande värk eller liksom så bara dagarna efter äl?? Hade äl smärtor tydligt och som
mensvärk. Idag lätt typ nästan obemärkt lite molande eller typ orolig mage som något men inte ont men något så liksom. Mannen kunde inte röra eller ens pussa mig på brösten imorse när han vllle mysa utan att jag rykte till. Kan jag inbilla mig?? Känns så tidigt och känna något. Dock har vi ju haft väldigt mycket sex så vet ju inte när de kan blivit befraktat eller när exakt äl var. Fick ju även inatt som sagt att de hugg nöp drog och ömma från höften/ljumsken och mot underlivet och ligger lite kvar ännu. Men bara ena sidan. Vet inte alls vad som är vad. Har lite ont i kroppen annars också. Men vi har grejat massa hemma så kan ju vara de med. Har ju huvudvärk dagligen så de är inget symptom jag kan få på eller ryggen för också ont i och av sambons sängar han har hos sig. Vad tror ni?! Så mycket tankar som snurrar så snälla hjälp. Blir nervös och orolig?😔
Jag känner alltid molvärk mellan ÄL och mens, och senaste gången nu hade jag OTROLIGT ömma bröst. Progesteronet som ökar efter ÄL ger ju lite samma symtom som graviditetssymtom.
Dessa är mina 3 starkaste äl test från onsdag den 26//7 torsdag 27/7 och fredag 28/7 alla tagna runt 13 tiden vid 17 på fredagen var de mycket svagare Så kan jag haft äl tidigare än lördagen att jag kanske redan hade den på fredagen vad tror ni?? hjälp en fundersam och förvirrad tjej förstår inte annars varför jag hade värk och ömma bröst som sen var borta ett par dagar till att igår få ömma bröst och känsliga igen och nyp/hugg i ljumsken och nu lätt lätt molande värk hjälp snälla
Är de någon annan här inne som lidit av hyperremissis under sin graviditet tidigare??
Ingen aning faktiskt.. det verkar variera från person till person av vad jag läst här i forumet. Jag har ÄL sekret i ca 6-7 dagar, så jag brukar ha det dagarna innan också. 🙂
Hej!
Här är en till som längtar efter en 2014 bebis.
Jag fick missfall (vecka 7) förra veckan...
Jag undrar om någon här har erfarenhet av hur lång tid det tar för kroppen att göra sig av med hcg och när ägglossningen möjligtvis kommer tillbaka?
Nerverna för att testa imorgon är höga!! Känner av massa och sambon reagerar på massa symptom. Drömde inatt om att jag plussade. Men så rädd för inbillning och negativt test imorgon. Sambon säger då tar vi nya tag men skulle känna mig så så dum.
Men jag har så många test hemma. Haha vilket skulle ni rekommendera att jag testar med imorgon?? Eftersom de är bim-5 och äl+10 vad jag tror. Jag har Clear blue early som ger ett streck men sägs ta 6 dagar innan utebliven mens, jag har Clear blir digitalt ultra tidigt som också går 6 dagar innan utebliven mens. Sen har jag ?vanliga? Clear blue som ger plus och digitala veckogivare och så de som heter tent test.
Hjälp mig med era bästa råd och tips. Brukar egentligen bara använda CB men då har de varit de som ger plus. Men de verkar man först kunna ta senare med nu
Har dessa test hemma och sambon tyckte jag kunde testa med ett sådant nu ikväll. Men hur länge bör jag hålla mig då??
Skall ju testa imorgon också.
BIM idag och kan inte vara gladare!!!
vi har kämpat i över 2år, så lyckan är total!!
vår familj på 3 ska bli 4 i april 😍😍
Stort Grattis 🥰
här kom mensen. Men var ju första försöket ju. Och bara haft en riktig mens innan sen jag tog ut spiralen så känns ändå okej klart jag blev ledsen men får försöka igen bara. Fördelen är ju att jag får mer koll på min cykel och hinner sluta helt med mina antidepressiva. Samt att vi håller på att på riktigt flytta ihop då sambon säljer sin bostad nu så har de varit mycket stress press mm runt det så kanske påverkat Så hoppas på mindre stress och press nästa månad.
hur går de för er andra här??