BF Juli 2023
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
Halloj! Plussade mycket överraskande igår efter ca 1 års försök till graviditet. Har två barn sen innan födda -12 och -14. Bf är 4/7 :)
Ska bli kul att följas åt!
Lägger in en ny länk om fler vill joina FB-gruppen också! :) Den är giltig i 20h!
fb.me/g/p_WuHzCugLzifRF7Qx/hflAbfi2
Halloj! Plussade mycket överraskande igår efter ca 1 års försök till graviditet. Har två barn sen innan födda -12 och -14. Bf är 4/7 :)
Ska bli kul att följas åt!
Vad roligt, stort Grattis 😃
Lägger in en ny länk om fler vill joina FB-gruppen också! :) Den är giltig i 20h!
fb.me/g/p_WuHzCugLzifRF7Qx/hflAbfi2
Hoppas det är ok att man väntar lite med att gå med i gruppen, känns så tidigt fortfarande
Brallans, kan inte citera från mobilen (?), men tack och detsamma! :D
Var lite nojig igår då jag inte tyckte att testerna strgrade som de skulle, men nu imorse var det starka fina test, tack och lov. Hur ska man kunna slappna av och "njuta" av den här tiden?
Brallans, kan inte citera från mobilen (?), men tack och detsamma! :D
Var lite nojig igår då jag inte tyckte att testerna strgrade som de skulle, men nu imorse var det starka fina test, tack och lov. Hur ska man kunna slappna av och "njuta" av den här tiden?
Har känt exakt samma som dig, hade två tidiga missfall på raken de två tidigare månaderna så jag har varit extremt nojig? Jag ska verkligen försöka skjuta undan oron när jag passerat veckan efter BIM och fått ta ett digitalt test till och veckorna ändrats..
Åh vad roligt att det fanns en sån här tråd redan! Plussade i tisdags och har enligt beräknkng BF 4/7. Andra barnet, håller alla tummar jag har 🥰
Hej. Jag har oxå precis plussat med bf 8 juli
Har tre barn sen innan.
Haft två tidigare missfall . Så stark oro finns