BF Juli 2023
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
@ Malin 845: Jag kan inte heller skicka meddelande till dig (och inte heller kopiera ditt inlägg) men går gärna med i fb-gruppen.
skickar nu :) har inte sett att du skrivit att du vill att jag ska skriva meddelande
hej igen, du har privat konto Så jag kan inte skicka meddelande till dig. Kan du tänka dig att låsa upp kontot eller skriva mailen här?
Var på ul för KUB igår och fick 1:4298 på Trisomi 13 och 1:20000 på de andra två. Känns ganska bra, värsta ångesten har släppt. Men vågar inte ropa hej än så vi tog blodprov för NIPT också. Så nu är det två låååånga veckor väntan på det svaret.
Hur har det gått för er andra?
Hur mår ni? Mitt illamående börjar så sakteliga släppa sitt järngrepp?
Blev också framflyttat till bf 13/7.
hej igen, du har privat konto Så jag kan inte skicka meddelande till dig. Kan du tänka dig att låsa upp kontot eller skriva mailen här?
Hej
går gärna med i Facebookgruppen bf 22/7 , finns det en länk man kan gå via ?☺️
Hej! Skriver med mig på listan, vill jättegärna vara med i Fb-gruppen om jag får?
1/7 T123, fjärde barnet
1/7 Primula, andra barnet
1/7 Bomullspinne, fjärde barnet.
1/7 Malin845, andra barnet
4/7 Lillahusetss, första barnet
4/7 Grumpy88, tredje barnet
4/7 Sofian81, tredje barnet
4/7 Piah91, första barnet
7/7 Lila11, första barnet
Hej
går gärna med i Facebookgruppen bf 22/7 , finns det en länk man kan gå via ?☺️