New Dawn skrev 2022-10-18 14:12:13 följande:
Ja, du...
Ditt resonemang är både fyrkantigt och ombytligt. Det var inte länge sedan du skrev i en tråd där du tyckte män som var ytliga skulle sållas ut via evolution genom användning av sexdockor, för då skulle det endast finnas män kvar som uppskattade intelligens och inre egenskaper. Men kvinnor ska tydligen vara ytliga.
I den tråden berättade om att du hade köpt en halvdocka, mest som en som vagina och anus. (hur man nu använder den när man är kvinna).
För övrigt, bara för att man inte väljer alfahanar och "puddingar" (vilka de nu är) vill man inte ha halvdöda gubbar.
En annan sak jag reagerar på är att du menar att kvinnor skulle ha sex bara för att de skulle "tänka efter" pga pressen att andra kvinnor kanske skulle stjäla din man. Skrämmande beskrivning du ger av kvinnor som inte vågar tjafsa med dessa, enligt dig, alfa-hanar och sorgligt att du dessutom idealiserar detta.
Instämmer i de flesta funderingar i TS inlägg. Har också läst massor av trådar från denna person tidigare med helt andra budskap. Det har varit mycket fokus på själ och mental kommunikation och en del moraliserande kring ytlighet och sexbesatta män vad jag minns.
I viss mån förstår jag då även jag är väldigt beroende av utseendemässiga attribut och att känna den där starka berusande attraktionen av att titta på någon. Behöver också spelet mycket och att det alltid finns en erotisk underton i allt man gör tillsammans. Finner vardagen svår eftersom den aldrig fått attraktionen att överleva för mig med någon.
Ändå tror jag inte att det är så enkelt att bara för att någon är svinsnygg och totalt genomsexig vid åsynen, att detta skulle kunna bevaras dag ut och dag in och aldrig sina, på så sätt att jag alltid skulle vilja ha sex.
Min lust är känslig och dalar lätt samtidigt som jag inte behöver sex särskilt ofta om jag fick styra det själv.
Väntar gärna och låter det bildas en längtan och trånad så att det känns mer när man väl har det oavsett om det är världens mest åtråvärda människa i min säng.
Att kvinnor är mer beroende av att känna stark attraktion för att ha sex är vida känt och de tänder ju inte alls lika lätt eller på samma sätt som män. Inte heller kul med tjat men samtidigt ska inte kvinnor behöva ställa upp på sex för husfriden och bete sig som jävla marskatter för att hålla män nöjda.