• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Linneaeli
    Heybabe skrev 2022-11-13 09:26:13 följande:
    Mina känslor just nu är 70% JAA JAG ÄR GRAVID!!!

Och 30% JAA JAG HAR INTE VARIT GALEN!!
    Stort grattis!!! 😍
  • Voltex

Grattis! Du såg inte i syne Solig
  • Myran90

Halloj tjejer!

Hakar på här.
    Ett barn sen tidigare. Blev gravid på första försöket.
    Nu är vi på försök 4 med nr 2. 

BIM 23/11! 

🌸

• Myran90

WOW! Stort grattis! Så härligt :D
  • Amaaanda00

Kan ägget fästa så sent som ÄL+12? Har fått en liten liten temp dipp idag, men fortfarande över 37 och ingen mens än, min temp brukar annars sjunka när mensen kommit. 

• Anonym (Grönaste)

Så otroligt besviken på mig själv. Hade verkligen bestämt mig för att inte hoppas för mycket och istället ta det lugnt den här månaden och vänta in BIM och då ta ett test om mensen inte dykt upp..
    Men har känt efter och inbillat mig massa saker hela veckan och i förrgår natt drömde jag att jag fick positivt på stickan. Började direkt googla och läsa om alla som plussat tidigt. Så imorse tänkte jag i min drömvärld att jag skulle få ett tydligt plus på stickan och att jag skulle överraska min sambo med beskedet på just fars dag. Tänk va man kan inbilla sig själv ibland?.

Istället blev det tokblankt på båda stickorna och på något sätt blir jag besviken och tror att det är kört den här månaden. 

När man vill något så mycket att de är de ända man tänker på. Har verkligen inte trott att jag skulle bli såhärSkrikandes

• JSAG
    Anonym (Grönaste) skrev 2022-11-13 17:49:40 följande:

Så otroligt besviken på mig själv. Hade verkligen bestämt mig för att inte hoppas för mycket och istället ta det lugnt den här månaden och vänta in BIM och då ta ett test om mensen inte dykt upp..
    Men har känt efter och inbillat mig massa saker hela veckan och i förrgår natt drömde jag att jag fick positivt på stickan. Började direkt googla och läsa om alla som plussat tidigt. Så imorse tänkte jag i min drömvärld att jag skulle få ett tydligt plus på stickan och att jag skulle överraska min sambo med beskedet på just fars dag. Tänk va man kan inbilla sig själv ibland?.

Istället blev det tokblankt på båda stickorna och på något sätt blir jag besviken och tror att det är kört den här månaden. 

När man vill något så mycket att de är de ända man tänker på. Har verkligen inte trott att jag skulle bli såhärSkrikandes

Har haft samma tankar som dig under dagen! Att få springa ut till min sambo och säga ?grattis på fars-dag? men har hållit mig ifrån att testa?  

Går också och känner av och (säkert) inbillar mig om massa symtom! Vågar liksom inte tro på de förrän de står på stickan!

• Sanlin90

Jag har mer ont fråmst i ena bröstet, kom lite brunt imorse men sen inget, känner noll, har bim idag?

• Snorkfrökenhär

Stooooort grattis, man älskar ju den känslan 😍
    Myran90 skrev 2022-11-13 09:49:21 följande:

Halloj tjejer!

Hakar på här.
    Ett barn sen tidigare. Blev gravid på första försöket.
    Nu är vi på försök 4 med nr 2. 

BIM 23/11! 

🌸

Jag har också BIM 23/11 😄 Låååång väntan nu? 😅
Svar på tråden BIM november 2022