BIM november 2022
Halloj tjejer!
Hakar på här.
Ett barn sen tidigare. Blev gravid på första försöket.
Nu är vi på försök 4 med nr 2.
BIM 23/11!
🌸
Halloj tjejer!
Hakar på här.
BIM 23/11!
🌸
Halloj tjejer!
Hakar på här.
BIM 23/11!
🌸
Kul vi har samma dag 🤩
skoja inte??
min sambo fyller år den 21/11. hade varit så kul o ge Honom ett positivt test i present 🙈 försöker vara inställd på att det kan va negativt och att jag inte ska bli besviken?. MEN DET KOMMER JAG JU BLI! Målar ju upp hur fint det hade varit 😆
Är så otroligt ledsen och besviken på kroppen, ägglossning 9/11 med bekräftad tempökning och idag kom mensen på Äl+6.... Samma sak förra månaden, någon som varit med om samma?
Vad drygt för er med alla dessa blödningar som man inte vet orsaken till.
ÄL+5 här och inga känningar på nåt mer än de vanliga ömma brösten jag alltid har efter ÄL, om några dagar kanske man kan analysera nåt 😅
Hur tidigt tänker du börja testa? 🙈
Här sitter jag och fattar ingenting. Hade tagit ett gäng testa-tidigt test i förra veckan som var helt blanka, så utgick ifrån att det var negativt igen. Har varit så nedstämd och orolig sedan dess efter ytterligare minus på stickan. Börjat titta på alternativ och ställt in mig på IVF osv. Sen när mensen inte kom igår som den skulle så kände jag ett litet hopp gro inom mig, även om förnuftet försökte få ner mig på jorden igen. För att slippa den känslomässiga berg-och-dalbanan tog jag ett test igen bara för att kunna ta död på mina obefogade förväntningar.
Och då framträder ett streck... Vad i hela? Det måste vara fel på testet. Så tog ett till från CB, även där blev det positivt. Nu sitter jag här, fortfarande i chock, och försöker ta in detta. Vi hade en tid inbokad för fertilitetsutredning i december, den kan jag förhoppningsvis boka av
Nu börjar istället oron för eventuellt MF. Men just nu tänker jag försöka njuta och vara glad (och tacksam!)
Hur går det för er alla som väntar på BIM?
Jag är på ÄL+10/11 idag (kan inte avgöra exakt dag ÄL skedde) och tror nog att mensen kommer imorgon eller onsdag som vanligt! Har känt av lite molvärk emellanåt som jag ibland gör innan mens, inga symtom som kan tänkas bero på graviditet eller nånting. Mår precis som vanligt
Molvärken gick över till träningsvärk senare på kvällen igår så va tvungen o testa ändå . POSITIVT 🙏🏼😭 BIM-2 . clearblue gav utslag. RFSU ser jag inget direkt. Men så va det förra graviditeten också. Clearblue visade gravid 3-4 och RFSU va så svagt så det gick knappt o tyda.
Åh grattis Myran90! Håller tummarna att det går vägen!
Jag väntar in BIM som bör vara någon gång nästa vecka. Tror jag är på ÄL+5 men osäkert, så tidigt.
Ha fått svamp eller bakteriell vaginos tror jag :( Vet att jag fick det första gången jag blev gravid så kan ju vara gravsymtom eller vara otur.
Har någon annan av er fått svamp eller BV under ev graviditet och hur har ni gjort? Behandlat eller inte? Vet inte riktigt hur man ska göra. Vill inte förstöra något eller påverka foster om det skulle vara graviditet.
wow! Så många som har !!! 😍 stort grattis alla