• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Sofieodq

Å där börja min temp sjunka, mensen kommer imorgon som beräknatRynkar på näsan

• momJ

Har köpt super tidiga test från Abblo Pharma som ska visa redan vid hcg 5 miu/ml. Någon som använt dessa?

• Anonym (Josefin)

BIM idag och testet visade negativt imorse. Förra graviditeten visade positivt 14dpo, testade inte innan. Idag är det 15dpo och inte en tillstymmelse till någon skugga. Tagit många negativa tidiga test i väntan på BIM. Nu ska jag ha is i magen och ta nästa test om 48 timmar om inte mensen kommit innan. Spänner i nedre delen av magen och har ilat till lite i brösten till och från. Dock inte några ömma bröstvårtor direkt. Det var ett tidigt tecken förra graviditeten. Håller tummarna för oss alla till ett positivt resultat i November ❤️

• Anonym (Foodie)

Tempen dippade ner idag och mensen är här, tog sig inte denna gång för min del. Hoppas de går bättre för er andra ❤️🙏

Nu vet jag lite mer om mina symptom så förhoppningsvis blir jag inte lika lurad denna cykel 😅

• Amoureux

ÄL +10....

Tycker det börjar se lite rosa ut? 🤔

• Linneaeli

Fast gubbe på CB idag men långt ifrån positivt på äl-sticka. Möjligtvis liten stegring. Vet inte hur man ska tänka och tolka det? Någon som varit med om samma? 

• Amaaanda00

Positivt ägglosningstest i måndags, ökad temp idag på morgonen. så räknar med att ägget släppte igår. vi myste till det i måndags och igår, tror ni att det är någon idé att försöka mysa till det ikväll igen? Eller blir det försent?

Svar på tråden BIM november 2022