Inlägg från: Amaaanda00 |Visa alla inlägg
  • Amaaanda00

BIM november 2022

hoppar in här nu då mensen börjar komma igång nu. BIM blir 12/11. 

1/11 trefaldigmästareikärkek (andra barnet, tredje försöket) 
    2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
    3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
    6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
    12/11 amaaanda00 (första barnet, 5e försöket) 
    26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)

• Amaaanda00

Positivt ägglossningstest idag, så nu blir det att mysa till det ikväll och dom komande dagarna 😇

• Amaaanda00
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-11-01 11:53:27 följande:

grattis ametisten och cocachins Hjärta !!! 

får jag tråka ut någon med mina äl test? idag på cykeldag 17 är det lika blankt som igår. den enda lilla stegringen jag hade var i förrgår på cykeldag 15... har jag ingen ägglossning denna månad kanske? bifogar bild på mina tester här Obestämd
    testat runt lunch samma tid varje dag, 11-12 tiden.

Du kan ha missat själva stegringen bara ❤️ det kan hända mycket på 24 timmar och stegringen kan ha kommit någon gång där emellan. 
  • Amaaanda00

Positivt ägglosningstest i måndags, ökad temp idag på morgonen. så räknar med att ägget släppte igår. vi myste till det i måndags och igår, tror ni att det är någon idé att försöka mysa till det ikväll igen? Eller blir det försent?

• Amaaanda00
    Anonym (Josefin) skrev 2022-11-03 06:24:02 följande:
    BIM + 1 Negativt test och inga mens. Inga direkta känningar på varken graviditet eller att mensen skulle vara påväg. Går runt och känner efter hela tiden...
    Jag tycker jag ser ett till streck. 
  • Amaaanda00

Vakande upp med ont i ryggen/svanken idag på ÄL+4, kan det vara något med att ägget fäster eller när ägget vandrar Så tidigt? 

• Amaaanda00

Tempen imorse hade gått ner till cirka 37.0 och jag har sen ÄL legat lite över 37.2? är på ÄL+8 BIM någon gång mellan 12-13/11. 

• Amaaanda00

Jag fick också negativt idag? ÄL+9 BIM -4-5 
    Känner mig väldigt ledsen och besviken idag. Men men, det är väl bara att ta nya tag. 

• Amaaanda00

Tycker jag ser ett svagt svagt streck på mitt graviditetstest imorse, men vet inte om jag bara ser i syne 🙈 går inte att få med på bild tyvärr, så svagt är det? jag har säkert bara börjat se i syne bara för att jag så gärna vill se det. ÄL+10. 

• Amaaanda00
    pappersdocka skrev 2022-11-11 10:37:41 följande:
    Håller tummarna! :)

Har jätte svårt att få bild på det då det är så svagt.. men här har jag testat att dra ner ljusstyrkan på bilden. Vet inte om det kanske inte kommer synas något då familjeliv förstör kvalitén på bilden väldigt mycket..
  • Amaaanda00

Kan ägget fästa så sent som ÄL+12? Har fått en liten liten temp dipp idag, men fortfarande över 37 och ingen mens än, min temp brukar annars sjunka när mensen kommit. 

• Amaaanda00

Ingen mens än. BIM måste vara igår eller idag då jag haft en cykel på 26-27 dagar sedan jag slutade med p-piller för snart ett halvår sen. denna cykel startade 8/10 och alltså blir det dag 28 idag om mensen fortsätter lysa med sin frånvaro. 

• Amaaanda00
    Sanlin90 skrev 2022-11-14 19:50:51 följande:

Jag får hjärnstillestånd på riktigt snart!!!!
    bim va igår men jag har haft pytte pyytte bruna flytningar sen fredags/lördags och ontet i brösten bara ökar speciellt det ena som jag vet att jag har mer mjölkkörtlar i idag har kag ont i huvudet med och tempen är högre, jag tar dock inte på morgonen utan på dagen och använder ett någotlunda riktvärde men nu va det mycket högre än annars. 

negativt test idag. 

jag som hoppades på nidblödning men det kommer fortfarande yttepytte och inget positivt test

Jag har samma, ont i brösten, dom är större tycker både jag och sambon och lite synligare blodådror, högre temp än jag har vid mens annars, fått jätte ljus rosa på pappret en gång idag, min mens skulle ha kommit idag eller igår, förstår mig inte på kroppen? och jag har inte alls ont i magen heller, som jag alltid brukar ha precis innan mensen kommer och i början av mensen 
  • Amaaanda00

Alltså jag känner mig jätte konstigt i kroppen.. vet inte vad det är som händer med min kropp just nu. Bara den inte ska börja krångla 😥 mår typ illa, skakig, yslig, känner mig bara allmänt konstigt, tempen är mellan 39.9-37.1 vilket är högre än jag brukar få vid mensen, mensen kommer inte helt igång helt heller, utan bara lite ljust ljust rosa på pappret vid toa besök emellanåt.. BIM+1-2 

Har inte ont i magen heller som jag ju brukar få rejält ont i precis innan mensen kommer och i början. börjar nästan bli lite orolig att något inte är som det ska.. 

Svar på tråden BIM november 2022