• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Grönaste

Ametisten91: Tack för statistiken:) Det får bli att försöka hinna med en sväng innan han åker på fredag tror jagTungan ute

• Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-11-02 20:45:21 följande:

Vad kul det är att läsa här!! Det är så trevligt att få dela det här med massa anonyma personer som skriver å tänker samma som en själv! det är annars en så ensam resa det här med att försöka bli gravid?
    Jag har fortsatt testa mig för ÄL med mina dumma RFSU stickor! Det var jag som la upp bild på en hel rad med stickor här igår hehe. Idag var testet lite starkare igen? Fortfarande inte lika starkt som teststrecket? CD 18 idag. Stor spänning? har legat varje dag förutom igår sedan i fredags? fan vore så skönt att bara få ÄL bekräftad så jag kan gå in i nästa fas! Vänt-fasen! Nåja. Nån här som fått positivt ÄL test först efter CD 18..?

Jag fick positivt på cd22 hoppas du får ett positivt test inom de närmsta dagarna! :)
  • Sanlin90

Kag höll upp med att testa cd 13-20 och när jag började testa va strecken osynliga igen efter att ha varit ganska starka, nu är jag på cd 22 och strecket är starkt igen men inte positivt så tror jag haft äl tidigare, tyckte mig även skymta något på ett gravtest men det är omöjligt. 

• Sanlin90

Ägglossningstest mena jag självklart. 

jag har ådroga ömma bröst och molvärk med. 

• anonym 254
    Sanlin90 skrev 2022-11-02 21:25:59 följande:

Ägglossningstest mena jag självklart. 

jag har ådroga ömma bröst och molvärk med. 

Håller tummarna och tår att det är din tur nu. Har varit runt på flera sidor här och sett hur du kämpar för varje månad🍀 🤞🏻
  • Anonym (Josefin)

BIM + 1 Negativt test och inga mens. Inga direkta känningar på varken graviditet eller att mensen skulle vara påväg. Går runt och känner efter hela tiden...
  • Amaaanda00
    Anonym (Josefin) skrev 2022-11-03 06:24:02 följande:
    BIM + 1 Negativt test och inga mens. Inga direkta känningar på varken graviditet eller att mensen skulle vara påväg. Går runt och känner efter hela tiden...
    Jag tycker jag ser ett till streck. 
  • Anonym (Josefin)

Ja kanske nu när jag zoomar in när du skriver det ☺️ Dock var det helt blankt nyss när jag tittade på det igen. Hoppet åker berg- och dalbana. Köpt rfsu testa ofta så tänkte ta ett nytt test ikväll och imorgon bitti om mensen inte kommit. Tack för att du tog dig tid att svara ❤️

• Cykelhjul
    Andromeda326 skrev 2022-11-02 19:43:03 följande:

Har fruktansvärt ont i magen idag igen, värre än mensvärk och blöder inte.

Fattar inte vad som är fel, börjar bli orolig för att det skulle vara typ utomkveds om det nu är en graviditet för så här ont har jag nog inte haft de gånger jag varit gravid innan.. fy :(

Jag loggade in för att skriva precis detsamma! Jag har inte känt någonting dessa veckor, alltså helt tomt i magen. Men herrejävlar vad det hugger i magen idag, som en kniv som hugger neråt blygdbenet, inte mensvärk utan det känns som något helt annat. Så märkligt
  • Cykelhjul
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-01 08:07:05 följande:

Ametiste- Stort grattis!!

Cykelhjul- haha ja jag sitter också och känner efter men ingenting.. Man börjar ju undra om det är bra eller dåligt dehär att man inte känner allt man annars känner😂 

Hur går det, känner du någonting nu? :D 

För min del så har jag helt plötsligt börjat få hugg i magen, inte mensvärk utan någon annan typ av hugg. Mycket märkligt haha

Svar på tråden BIM november 2022