BIM november 2022
Omg...
Första gången i livet jag är gravid. Tacksamheten just nu 🙏❤️ och ödmjukheten jag känner inför min kropp är obeskrivlig. Vi klarade steg 1, att bli gravid! 😍
Är på Äl+12/BIM-3
Omg...
Första gången i livet jag är gravid. Tacksamheten just nu 🙏❤️ och ödmjukheten jag känner inför min kropp är obeskrivlig. Vi klarade steg 1, att bli gravid! 😍
Är på Äl+12/BIM-3
Har fruktansvärt ont i magen idag igen, värre än mensvärk och blöder inte.
Fattar inte vad som är fel, börjar bli orolig för att det skulle vara typ utomkveds om det nu är en graviditet för så här ont har jag nog inte haft de gånger jag varit gravid innan.. fy :(
Ametiste- Stort grattis!!
Cykelhjul- haha ja jag sitter också och känner efter men ingenting.. Man börjar ju undra om det är bra eller dåligt dehär att man inte känner allt man annars känner😂
Hur går det, känner du någonting nu? :D
För min del så har jag helt plötsligt börjat få hugg i magen, inte mensvärk utan någon annan typ av hugg. Mycket märkligt haha
Ametiste- Stort grattis!!
Cykelhjul- haha ja jag sitter också och känner efter men ingenting.. Man börjar ju undra om det är bra eller dåligt dehär att man inte känner allt man annars känner😂
Hur går det, känner du någonting nu? :D
För min del så har jag helt plötsligt börjat få hugg i magen, inte mensvärk utan någon annan typ av hugg. Mycket märkligt haha
Ostkaka: Ja men precis de kan ju vara ett helt annat resultat om två dagar! Hoppas för dig!
Cykelhjul: Förresten nu vet jag inte exakt hur dina hugg känns men när jag va gravid i juni så var det de första jag kände av tillsammans med blodsmak i munnen. En ganska tydlig huggande känsla som jag trodde var pga mensen va påväg kunde verkligen göra ont😅
Här är en till som grubblar och gör mig själv ledsen.
Jag har BIM på söndag men ändå testar jag.. Det känns ju som alla andra plussar så jäkla tidigt hela tiden så jag testar på trots att testet är kritvitt. Sen vet jag att chansen är minimal denna månad pga ej fått till det mer än två gånger haha
Även jag har en nära som precis plussat och visst är jag SUPER glad men också så otroligt bitter och avundssjuk (på livet inte henne) att jag inte fått plus trots att man trackar och testar och känner in alla symptom som en tok.
Sedan börjar jag bli lite stressad, tänk om detta tar ännu längre tid. Jag är 33 och sambon 37 och vi försöker med vårt första barn och det har inte tagit sig än, jag vet det inte är en ålder men helt plötsligt känner jag mig så jäkla efter alla andra..
Jättedum känsla jag vet, men är det någon som kan känna igen sig?
Precis som du skriver Cykelhjul så är man avundsjuk på livet, på att få kunna sitta där pirrig och berätta att man är gravid, få se allas reaktioner osv.
Håller tummarna för oss alla nu i november!
Försökte vända mina tankar, kan dom så kan vi! Nu är de väl ändå vår tur?.
Håller tummarna!
Håller med dig till fullo, dock är jag 31 men känner oxå lite stress, mest för att alla runt omkring mig skaffar barn och redan har typ 2 barn.
BIM är här för min del.
Konstig månad detta med NOLL känningar av något, inga känningar av ÄL, fantomsmärtor eller mellanblödningar förutom en klarröd blödning 18/10 som varade en dag, inte ont i brösten och jag har heller ingen PMS haha.
Igår började jag iofs känna mig lite svullen i magen och hugger i vänster äggstock. Men logisk smärta om mensen ska komma idag.
Grav test är tok negativt dock, inte ens en antydan till skugga syntes på testet.
Det kan vara så att jag kanske börjar få schack på hormonerna och därför är "symptomfri" vilket i sig är jävligt skönt! :D
Är jag inte gravid så vill jag bara att mensen ska komma nu nu då jag ska göra en skrapning av livmodern för att ta prover på slemhinnan nästa vecka.
Hur går det för er andra med BIM nu, känner ni någonting?
Där kom min mens så jag hoppar över till decembertråden...
Hoppas det går bättre för er andra
Jag hoppar ur tråden. Mensen kom idag
Lycka till alla andra, jag håller tummarna för er!
Någon mer som tycker det känns jobbigt när andra blir gravida runt omkring?
Har kommit in i en deppig period då det känns jobbigt. Försöker tänka positivt men det tär på en. Funderar på att hoppa ur gruppen här för att försöka tänka på annat. Men samtidigt får man stöd här och kan skriva ut emellanåt, då vet man att man inte heller är ensam för att få det där plusset.
Insåg att man knappt ser något på bilderna man laddar upp.. Hoppas det är något där!