Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

molly50 skrev 2022-10-24 21:04:55 följande:
    Ja,det var väl en av tjejerna som sa att hon var frustrerad och arg på det andra laget.
    Eller så hörde jag kanske fel. 
    Jag hörde en tjej som var frustrerad, ingen mer om jag inte hörde fel
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-24 22:10:11 följande:
    Vilket IMO är helt rimligt om matsituationen är sådan att typ allt redan ätits upp av tidigare lag. Det året då säsongen spelades in i Norrland så var det ju en tjej som var tvungen att avbryta på grund av att hennes kropp hade gått in i svält-läge, efter det fick deltagarna mera mat av produktionen (för att undvika att flera hamnade i samma situation). Så att man gör samma sak på andra sidan jorden är väl inte så konstigt? Jag tycker i alla fall att det är både rimligt, vettigt och sunt att hålla deltagarna ifrån svältgränsen, eftersom det faktiskt kan vara farligt. Men då förutsätter jag att de "bara" får typ basics och inte någon lyxmiddag smile1.gif  
    Jag håller med dig
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-24 22:13:34 följande:
    Jag har också missat både gårdagens och dagens avsnitt då tiden helt enkelt inte räckt till. Men jag är här och läser ändå, för mig gör det inget att det blir lite "spoilat" i text, jag har ändå så dålig koll på namnen (+ minns ändå inte vad jag läst smile2.gif ) att jag måste se det framför mig för att hänga med. 

Men ska försöka titta ikapp imorgon smile1.gif  
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-10-25 19:28:28 följande:
    Spännande 
    Det tycker jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-25 19:29:58 följande:
    Ojdå vilka då. Har då inte märkt detta.
    Vet ej vilka dom är
Svar på tråden Robinson 2022 Höst