BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Kvällsfunderingar, hur kommer det sig att du fick ett ultraljud så tidigt Elin?
Vi som har barn sen innan, kommer ni ihåg när det började synas? Jag funderar på hur länge jag kommer behöva ha lite pösigare kläder på jobbet!
@elin1989 vad läskigt att man kan tro att det är en vanlig graviditet fast det inte är de :O . Ska försöka på VUL kanske vecka 8-9.
I förra graviditeten fick jag de , hade ont på sidan som du beskrev. Men allt var normalt då som tur var.
Kvällsfunderingar, hur kommer det sig att du fick ett ultraljud så tidigt Elin?
Vi som har barn sen innan, kommer ni ihåg när det började synas? Jag funderar på hur länge jag kommer behöva ha lite pösigare kläder på jobbet!
Hej!
Stort grattis allihopa till era plus! :) Själv plussade jag förra veckan och är idag v 7 (6+0). Det är mitt första barn och är både orolig och spänd på denna resa. Har troligtvis BF 1/6.
Jag har i ca en veckas tid haft väldigt ömma bröst, men idag är dem knappt ömma alls. Alltså har ömheten släppt från ena dagen till den andra. Är det någon som har erfarenhet av det?
Hej!
Stort grattis allihopa till era plus! :) Själv plussade jag förra veckan och är idag v 7 (6+0). Det är mitt första barn och är både orolig och spänd på denna resa. Har troligtvis BF 1/6.
Jag har i ca en veckas tid haft väldigt ömma bröst, men idag är dem knappt ömma alls. Alltså har ömheten släppt från ena dagen till den andra. Är det någon som har erfarenhet av det?
Idag hade man första pinsamma gravid-oros händelsen? Varit orolig för utomkvedshavandeskap pga mycket smärta på vänster sida, ringde gyn och de blev oroliga så in for jag och fick träffa en läkare som de ringt in från ett annat sjukhus. Väl i stolen säger han ?kära vän du blev ju gravid typ igår, här syns ingenting?. Så ska tillbaka om en vecka och så ska de kika igen. Hoppas lilla fröet har växt till sig så den syns nästa gång haha?
ska försöka sluta oroa mig nu.
Hur hanterar ni andra oro såhär tidigt? <3
Idag hade man första pinsamma gravid-oros händelsen? Varit orolig för utomkvedshavandeskap pga mycket smärta på vänster sida, ringde gyn och de blev oroliga så in for jag och fick träffa en läkare som de ringt in från ett annat sjukhus. Väl i stolen säger han ?kära vän du blev ju gravid typ igår, här syns ingenting?. Så ska tillbaka om en vecka och så ska de kika igen. Hoppas lilla fröet har växt till sig så den syns nästa gång haha?
ska försöka sluta oroa mig nu.
Hur hanterar ni andra oro såhär tidigt? <3
Hej på er! plussade 1/10 med BF 14/6. Detta är första barnet och kan fortfarande inte tro att det är sant.
brösten ömmar, fruktansvärd trötthet, gråter för minsta lilla och värk i korsryggen annars mår jag prima. Är livrädd för att något skall gå fel?
BF 13/6, första barnet, planerat. Är i vecka 5+4 enligt appen. ultraljud bokat 2 november.