BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Nån här som har erfarenhet av blödning under graviditet? Jag har haft mörkbrun liten blödning hela dagen. Inget färskt blod. Molvärk till och från fram, ingen värk bak i ryggen. När jag fick missfall kändes det absolut inte såhär. Så funderar på om det är normalt.
När jag väntade sista dottern störtblödde några dagar när jag plussat.
Nån här som har erfarenhet av blödning under graviditet? Jag har haft mörkbrun liten blödning hela dagen. Inget färskt blod. Molvärk till och från fram, ingen värk bak i ryggen. När jag fick missfall kändes det absolut inte såhär. Så funderar på om det är normalt.
Jag får testa om en vecka och se. Magkänslan säger att det är missfall även denna graviditet.
Jag fick så under min första graviditet. Från vecka 5-7. Blödningar ökade och jag fick åka in på akuten efter en veckas tid. Där fick jag vul. Sen slutade det blöda. Jag vet inte om det var oron eller något som stressade upp mig. BM sa att jag skulle sluta stressa. Det var det JAG behövde.
Hoppas att det går vägen för dig och att det slutar blöda snart.
Jag får testa om en vecka och se. Magkänslan säger att det är missfall även denna graviditet.
Mitt missfall började så fast -smärtan. Dag två kom det som en blödning som var lite mindre än en mens Och varade i tre dagar. Dag 4 tog jag ett digitalt gravtest som visade inte gravid . Fick det i v 4+2
men jag läste myyycket om det och en blödning behöver ju inte vara missfall, håller tummarna för dig!
Är det någon i gruppen som fått 2-3 veckor på ett digitalt test än?
Jag är i vecka 5+0 idag sett till ÄL går man efter mens så är jag 2 dagar längre fram. vill gärna få 2-3 v för att ?bekräfta? att det går framåt. fundersr på att testa imorgon, men vill inte slösa test om det för tidigt att få 2-3 veckor!
Är det någon i gruppen som fått 2-3 veckor på ett digitalt test än?
Jag är i vecka 5+0 idag sett till ÄL går man efter mens så är jag 2 dagar längre fram. vill gärna få 2-3 v för att ?bekräfta? att det går framåt. fundersr på att testa imorgon, men vill inte slösa test om det för tidigt att få 2-3 veckor!