BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hej,
Jag försöker komma in i länken för att joina gruppen, men det går inte. Någon annan som har samma problem?
Tror att jag lyckades skicka min förfrågan nu. Tack! 😊
Jag började blöda mycket och stora klumpar idag 😭
gick hem från jobbet och ligger i sängen och äter chips ?
lycka till med era juni-bebisar❤️❤️❤️
Jag har följt länken och kommer till gruppen men hittar inte var jag kan klicka att gå med, någon som har tips?
Ok nu fattar jag min ansökan väntar på godkännande. Någon som har tankspriddhet som symptom? 😅
Ok nu fattar jag min ansökan väntar på godkännande. Någon som har tankspriddhet som symptom? 😅
precis så, var påväg att ställa in smöret i köksskåpet igår och får ingenting gjort på jobbet, bara gäspar 😂🙈
Misstänker att denna tråd kommer dö ut lite, så vill bara önska er ett riktigt stort lycka till! Hoppas vi alla har små juni-bebisar nästa år! ❤️
Misstänker att denna tråd kommer dö ut lite, så vill bara önska er ett riktigt stort lycka till! Hoppas vi alla har små juni-bebisar nästa år! ❤️