BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Jodå, än så länge får jag vara med här! 😍 VUL idag som visade ett litet tickande hjärta, fostret mätte ca 2.6 mm och därför tror läkaren jag går in i vecka 6 imorgon 🙂 Så om jag räknar rätt borde de bli BF 17/6. Ska ringa MVC idag och boka inskrivningssamtal, overkligt men sant 😍 Måtte detta gå vägen, efter nästan 11 Års väntan.
Jodå, än så länge får jag vara med här! 😍 VUL idag som visade ett litet tickande hjärta, fostret mätte ca 2.6 mm och därför tror läkaren jag går in i vecka 6 imorgon 🙂 Så om jag räknar rätt borde de bli BF 17/6. Ska ringa MVC idag och boka inskrivningssamtal, overkligt men sant 😍 Måtte detta gå vägen, efter nästan 11 Års väntan.
Jag vill så gärna göra ultraljud före vecka 12, dvs nu! Men kollade på privata och står ju att de kostar 296 euro (nästan 3000 kr!) Och här på FL har jag fått bilden att de kostar bara 800 kr i sverige. Oj vilken skillnad!
I min förra graviditet fick jag tidigt ultraljud men då hade jag lite ont och var orolig. Allt såg bra ut då. Men nu är jag "bara" orolig men har inte ont, tror inte man får göra gratis då..
Hej! Jag fick en ganska rejäl, klarröd blödning efter sex idag. Inga klumpar och ingen smärta. Nu några timmar senare kommer det fortfarande lite rött blod när jag går på toaletten. Är så orolig, även om jag vet att slemhinnorna är mer sköra när man är gravid. Bör jag kontakta vården??
Är i v 6+5 idag.
Pga så många tidigare missfall har jag blivit lovad tidigt vul. Läkaren ringde idag å har en tid bokad 11/11.. väntan känns som en oändlighet!!!
borde vara i 4+1 idag. Håller så tummarna för att det äntligen går vägen med syskon.
Jag ska på tidigt VUL om en vecka, ska bli skönt att se om allt ser bra ut.
för övrigt börjat kräkas och må illa. Klarar av att jobba än så länge men orkar inget mer än så. Vill bara ligga i soffan när jag kommer hem. Utmaning med barnen🙈
Vi är rätt snarlika. Jag är i vecka 4+4 idag om man går på att min förra cykel var 25 dagar. Har fått ändra lite fram o tillbaka.
men, jag håller verkligen tummarna för dig! Jag har vul inbokat 14/9 och känner också att det är en heeeeel evighet dit. Är så orolig redan nu.. :( jag orkar heller inte trötta ut de få som vet att jag är gravid med min oro. men stundtals går jag liksom av av oro. Fick missfall tidigare i år..
har du några symtom ännu?