BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Usch blodet börjar komma igen nu ikväll?. På vul vid 14 tickade hjärtat men nu kommer den rejäla hemska oron igen
Usch blodet börjar komma igen nu ikväll?. På vul vid 14 tickade hjärtat men nu kommer den rejäla hemska oron igen
Även jag har fått blod på pappert i 2 dagar nu. Inte varje gång utan kommit lite då och då. Ska till barnmorskan imorgon och ska då be om vul, klarar inte denna oron. Har inte haft missfall tidigare men känns ju aldrig bra med blod på pappert 💔
Tack
ja det är vad det är, hoppas vi får tillräckligt med hjälp för att få ett levande barn den här gången ❤️
och boka privat, såå värt det. Det är ju lite pengar för att stilla ens oro måste jag säga.
En fråga ang folsyra. Kan man få i sig för mycket? Äter apotek hjärtats gravid multivitaminer som innehåller 200% rdi av folsyra. Eftersom jag inte äter fisk tänkte jag börja ta även pharbio omega 3 gravid, men dessa innehåller också folsyra så jag blir fundersam
Håller tummarna för er MissTC & ChanelNo5 ❤️
En fråga ang folsyra. Kan man få i sig för mycket? Äter apotek hjärtats gravid multivitaminer som innehåller 200% rdi av folsyra. Eftersom jag inte äter fisk tänkte jag börja ta även pharbio omega 3 gravid, men dessa innehåller också folsyra så jag blir fundersam