Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Min man ljög om var han var

Vill ju vara med honom. Men jag vet faktiskt inte om han vill vara med mig med tanke på hur han nu gjort mot mig. Vill han inte vara med mig så behöver han ju inte. Ville bara inte att det skulle bli såhär. är så otroligt ledsen.

• Anonym (Ledsen)

Sedan vill jag ju inte vara med någon som gör så mot mig heller 

• Anonym (Ledsen)
    ElaineBenes skrev 2022-09-10 06:59:51 följande:

Men har folk det så här? Varför är man i en relation med någon som man inte kan lita på? 

Uppenbarligen visste du redan innan han gick ut att något sådant kunde hända, annars sitter man väl inte och väntar utan låter partnern vara ute och ha kul. 

Tycker inte du ska lägga mer energi på honom. Finns fina män där ute som bryr sig om sin partner 

Menade att jag inte litar på att han dricker med måtta. Jag är ju rädd för att det ska bli såhär. Men nu litar jag ju inte på honom av andra anledningar heller.
  • Anonym (Ledsen)
    ElaineBenes skrev 2022-09-10 07:10:24 följande:
    Men då litar du ju inte på honom. Ni har inte en relation där ni kan vara avslappnade och trygga med varandra och det är det jag inte förstår att man lever vidare i. 

Anser att det är det en relation och äktenskap består av och lite definitionen av kärlek. Men tydligen har inte alla samma kriterier som jag 
    Är väl för snäll och tror att han ska ändra sig. När han inte dricke är det ju bra men som sagt jag är rädd för att det är någon undertryckt ilska som kommer fram med fyllorna och att han kan vara sådan nykter med. Har svårt och tro det. Men jag jag börjar undra 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (???) skrev 2022-09-10 10:03:07 följande:

Varför accepterar du att han behandlar dig som skit? Våldsam, pratar skit om dig och dessutom öppet otrogen. Vad gör du där?

Otrogen har han inte varit vad jag vet 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (???) skrev 2022-09-10 10:03:07 följande:

Varför accepterar du att han behandlar dig som skit? Våldsam, pratar skit om dig och dessutom öppet otrogen. Vad gör du där?

Accepterar ju inte det. Då hade jag inte frågat här 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (???) skrev 2022-09-10 20:35:30 följande:
    Ärligt varför är du så naiv? Vad tror du han ljög för? Vad tror du han gjorde hemma hos henne? 
    Det var andra som var där också 
  • Anonym (Ledsen)

Han säger nu att han ska sluta dricka helt och har insett att han inte kan fortsätta hålla på såhär. 

Det var andra hos henne. Det har en av de som var där sagt. Men problemet är att när de flesta gick hem stannade han kvar, förutom han och två sv hans brors barn. Något jag inte fattar är varför man stannar man kvar hos henne, med dessa barn (tonåringar). Om det inte var så att de också hade gått. Det lär jag aldrig få veta. Men att han stannade kvar när hans bror och alla andra redan gått hem är det enligt mig rätt så uppenbart att man är ute efter något. 

Men han säger att allt detta beror på hans drickande. Han vet inte vad han gör och problemet har funnits där med hans förra tjej med. 

Vill ju tro på honom men jag är fundersam och orolig.

• Anonym (Ledsen)

Det är inget ex, det är ett gammalt ligg bara som är en vän till hans brors tjej. 

• Anonym (Ledsen)

Men det är ju alkoholen som är problemet. Det har alltid varit så. Bara att jag aldrig satt ner foten ordentligt om det.

Svar på tråden Min man ljög om var han var