Otrohet
Vad ska jag ta mig till.
Lämna henne ändå. Det här har blivit en tyst överenskommelse mellan er, men en som du inte är bekväm i. Det är väl varken rättvist mot sonen eller dig att faderskapet är oklart?
Så bara för att hon är snygg bestämmer hon villkoren? Så viktigt är inte utseende, för någon. Finns massor med 10-poängare som aldrig skulle vara otrogna, och fula människor som är det jämt. Skulle du inte bli lyckligare med någon som inte är en trofe, men där det finns äkta ömsesidigt förtroende? Enligt mig är inget mer värt än det.
Lämna henne ändå. Det här har blivit en tyst överenskommelse mellan er, men en som du inte är bekväm i. Det är väl varken rättvist mot sonen eller dig att faderskapet är oklart?
Så bara för att hon är snygg bestämmer hon villkoren? Så viktigt är inte utseende, för någon. Finns massor med 10-poängare som aldrig skulle vara otrogna, och fula människor som är det jämt. Skulle du inte bli lyckligare med någon som inte är en trofe, men där det finns äkta ömsesidigt förtroende? Enligt mig är inget mer värt än det.
TS, sa hon så? Förlåt, men usch. Hur kan man säga så? Hör du inte själv hur illa det låter? Tro mig, jag har gjort mycket dumt mot min exman, men att kränka honom på det viset skulle jag aldrig gjort. Hon älskar bara en person, sig själv. Narcissist som sagt.
Tja, vad är det för råd du vill ha? Du har ju alla anledningar på kartan att lämna men gör det inte ändå. Det finns nog inget hopp om dig.
Idag efter mitt sista inlägg på morgonen och när hon vaknade (vi är lediga från jobbet).
Så bestämde jag mig att visa henne Min tråd här.
Hennes reaktion va att börja gråta och be om förlåt.
Hon sa att hon visste inte att jag va så ledsen över det hon gör.
Hon lovade att sluta ligga med andra och att hon vill bara va med mig .
Hon lovade också att hon skulle gå i sexterapi.
Hon berättade om alla hennes affärer och om dom hon haft sex med.
Det va många fler än va jag trodde.
Just nu duschar hon och hon vill ta ut mig för mat.
Hon lovade att aldrig gå ut själv igen och hon vill byta jobb på grund av att hon haft ihop det med några kollegor under jobb resor.
Hon vill starta om ,om jag kan förlåta henne för sista gång.
Hon visade mig hennes sök historik på hennes laptop som va nästan bara porr och sa att hon va sexberoende .
Jag svarade att jag skulle tänka på det bara om hon skulle gå på terapi och byta jobb.
Jag vet att jag kan inte kontrollera henne(vill heller inte)
Men jag kanske ska göra ett sista försök.
Trots allt så älskar jag henne.
Idag efter mitt sista inlägg på morgonen och när hon vaknade (vi är lediga från jobbet).
Hon lovade att aldrig gå ut själv igen och hon vill byta jobb på grund av att hon haft ihop det med några kollegor under jobb resor.
Hon visade mig hennes sök historik på hennes laptop som va nästan bara porr och sa att hon va sexberoende .
Jag svarade att jag skulle tänka på det bara om hon skulle gå på terapi och byta jobb.
Vad får du ut av att göra ett sista försök som dom andra femton gångerna inte gav? Är det inte samma skådespel varje gång från hennes sida? Och att gå till terapi för sexberoende är kanske inte den bästa iden om hon skall gå i en grupp där det finns andra som henne.
Hon kommer att fortsätta och antagligen lämna dig ändå senast när yngsta barnet flyttar ut. Du kommer inte att bli gammal med henne och vill du verkligen det?
Vad får du ut av att göra ett sista försök som dom andra femton gångerna inte gav? Är det inte samma skådespel varje gång från hennes sida? Och att gå till terapi för sexberoende är kanske inte den bästa iden om hon skall gå i en grupp där det finns andra som henne.
Hon kommer att fortsätta och antagligen lämna dig ändå senast när yngsta barnet flyttar ut. Du kommer inte att bli gammal med henne och vill du verkligen det?
Du har dåligt självförtroende för att hon knäckt dig genom att ni levt med en sådan extrem obalans i erat förhållande under 20 års tid. Ni har normaliserat saker som att det ramlar ut kondomer från hennes väska när hon besökt sina föräldrar och att hon pushar en kusin till att prova på dig när hon kom på besök.
Lämna henne och finn en mer normal kvinna så kommer självförtroendet tillbaka. Det gör inget om.hon är lite mindre snygg bara hon inte är så rutten invändigt.
ursäkta, men det här låter faktiskt som en trolltråd