• Anonym (Nik)

Otrohet

Min fru har alltid varit väldigt snygg .

När vi träffades och blev ihop så sa många till mig att hon va en riktig vinstlott för mig(på grund av hennes utseende).

Hon tar hand om mig väldigt bra och jag om henne.

Vi har två barn tillsammans och hon är väldigt bra mamma.
    Jag tror att hon är det bästa som hänt mig.

Vi har  ganska mycket sex efter 20 år tillsammans och hon tar alltid för sig under sexet.

Problemet är att hon har som vanna att vara otrogen under hela vår tid tillsammans.
    Det började redan som nygifta.

Tror hon har varit otrogen mot mig över 15 gånger ...
    Hon är otrogen varje gång hon reser på grund av jobbet eller när hon reser hem till sina föräldrar på besök.
    Hon har nästan aldrig nekat det,men inte erkänt det heller rakt till mig.

När jag frågar henne så svarar hon att hon älskar mig och allt annat spelar ingen roll.

Jag blir avundsjuk men vi bråkar aldrig för så fort hon märker att jag är sur så börjar hon krama mig och vi hamnar i sängen.

Hon säger finna ord till mig om hur underbar jag är och hur mycket hon älskar mig.

Sista gången hon va ute och kom hem så tappade hon sin väska och då ramla det ut massa med kondomer ifrån den ,Hon blev röd I ansiktet och försökte skoja bort det.
    Hon började kyssa mig och säga förlåt.
    Hon drog mig till sängen och vi hade underbar sex till slut.
    Så har det varit i alla år .
    Jag vill inte förlora henne ,men jag kan inte stå ut med hennes otrohet.
    Jag har tagit upp diskussionen med henne flera gånger och hon säger alltid att hon ser sex som njutning och att hon väljer alltid mig för jag är den bästa som hänt henne..
    Kan aldrig bli arg på hennes vackra gröna ögon och hennes underbara söta ansikte.
    Vad ska jag ta mig till.
  • Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (jaha)
    Tecum skrev 2022-09-07 16:48:45 följande:
    En sak till, är du säker på att du är far till barnen?

Bra poäng!

Om hon legat med andra under hela deras relation hur kan TS veta om barnen är hans?
  • Anonym (Nik)
    Akroman skrev 2022-09-07 15:05:32 följande:
    Har ni inte funderat på att träffa ett annat par och att ni har sex tillsammans?
    Hon vill inte att jag är med när hon har sex med andra 
  • Anonym (Nik)
    Tecum skrev 2022-09-07 16:48:45 följande:
    Det är klart att hon gärna vill ha dig kvar och talar om hur bra du är osv. Hon får ju både äta kakan och ha den kvar, du är verkligen helt perfekt för henne.

Mitt förslag är att du accepterar att ni lever i ett öppet förhållande och att du också börjar träffa andra kvinnor. Både för att jämna ut maktförhållandet inom relationen och för att boosta din självkänsla.. Misslyckandet förra gången var nog bara en tillfällighet.  Det behöver du inför framtiden för risken är att hon någon gång träffar någon hon inte kan motstå att leva med och då lämnar hon dig.

En sak till, är du säker på att du är far till barnen?
    Min dotter är precis lik mig på utseendet (hon är 15)men jag har alltid tvivlat om min äldsta son som är runt 20 år gammal .
    Jag älskar honom väldigt mycket men jag misstänker att han inte är min .
    Har tänkt på DNA test men undviker det för jag vill inte veta .
  • Anonym (Nik)
    Anonym (Jury) skrev 2022-09-07 14:35:43 följande:

Kom ihåg att du inte är den enda som kan lämna erat förhållande. Hon kan ju finna att någon av hennes sexpartners faktiskt betyder något. I så fall blir du dubbel förlorare som först har fått stå ut med hennes eskapader i 20 år och därefter blir lämnad. Gissa hur du vill må då. 

Hennes kontanta sätt att avvisa ditt förslag till en trekant tyder heller inte på att hon ser dig som något omissligt.

Kanske bättre att förekomma än att förekommas. 

Har tänkt på det också ,att hon kanske träffar någon som hon blir kär i och lämnar mig .
    Det är min största rädsla 
  • Anonym (Illa)

Du verkar vara ihop med en narcissist. Hon manipulerar dig till fullo. Och du tillåter det. Jag har själv haft en period likt din sambos för några år sedan. Min man, numera exman, förlät min otrohet. Jag ville lämna och gjorde så en tid. Han bad mig komma tillbaka. Mitt villkor för det var att jag gick leva som om jag var singel. Jag var ute ofta. Låg med olika män. Hade kks. Jag hade även sex med honom. För att hålla honom glad och nöjd trots vår överenskommelse. Han stod ut några år. Sen orkade han inte mer. Han började själv träffa andra. Men seriöst. Han blev kär. Inledde en relation med en annan. Det fick mig att vakna. Men då var det för sent. Ett halvår efter att han träffade sin särbo flyttade jag. När jag tittar tillbaka på det så ångrar jag mig. Det var inte värt det. Men det är för sent nu. I mitt fall var det bekräftelse jag sökte. Att jag dög. Att jag var vacker. Sexet var inte det viktigaste. 

• Anonym (jaha)
    Anonym (Nik) skrev 2022-09-07 18:23:35 följande:
    Har tänkt på det också ,att hon kanske träffar någon som hon blir kär i och lämnar mig .
    Det är min största rädsla 
    Eller en chans att komma ur ett destruktivt förhållande?
  • Anonym (Nik)
    Anonym (Illa) skrev 2022-09-07 18:25:45 följande:

Du verkar vara ihop med en narcissist. Hon manipulerar dig till fullo. Och du tillåter det. Jag har själv haft en period likt din sambos för några år sedan. Min man, numera exman, förlät min otrohet. Jag ville lämna och gjorde så en tid. Han bad mig komma tillbaka. Mitt villkor för det var att jag gick leva som om jag var singel. Jag var ute ofta. Låg med olika män. Hade kks. Jag hade även sex med honom. För att hålla honom glad och nöjd trots vår överenskommelse. Han stod ut några år. Sen orkade han inte mer. Han började själv träffa andra. Men seriöst. Han blev kär. Inledde en relation med en annan. Det fick mig att vakna. Men då var det för sent. Ett halvår efter att han träffade sin särbo flyttade jag. När jag tittar tillbaka på det så ångrar jag mig. Det var inte värt det. Men det är för sent nu. I mitt fall var det bekräftelse jag sökte. Att jag dög. Att jag var vacker. Sexet var inte det viktigaste. 

Tror att hon kommer också ångra sig men då kanske det är för sent.
    Tror inte hon söker efter bekräftelse av andra.
    Hon får hela tiden komplimanger av alla våra nära kompisar om hur snygg hon är ..
    En gång när vi hade sex (under sexakten),
    Sa hon till mig att hon tycker synd om alla hon haft sex med och som längre inte får njuta av hennes kropp.
    Så hon har självkänslan i topp
  • Tecum
    Anonym (Nik) skrev 2022-09-07 18:20:54 följande:
    Min dotter är precis lik mig på utseendet (hon är 15)men jag har alltid tvivlat om min äldsta son som är runt 20 år gammal .
    Jag älskar honom väldigt mycket men jag misstänker att han inte är min .
    Har tänkt på DNA test men undviker det för jag vill inte veta .
    Förstår jag inte. Att vara otrogen är en sak, det är bara sex och ni kan ha ett öppet förhållande. Men att lura någon att barnet är hans är oförlåtligt och ett direkt skäl till separation i min värld.
  • Anonym (Illa)

TS, sa hon så? Förlåt, men usch. Hur kan man säga så? Hör du inte själv hur illa det låter? Tro mig, jag har gjort mycket dumt mot min exman, men att kränka honom på det viset skulle jag aldrig gjort. Hon älskar bara en person, sig själv. Narcissist som sagt.

• Anonym (Nik)
    Anonym (Illa) skrev 2022-09-07 21:12:22 följande:

TS, sa hon så? Förlåt, men usch. Hur kan man säga så? Hör du inte själv hur illa det låter? Tro mig, jag har gjort mycket dumt mot min exman, men att kränka honom på det viset skulle jag aldrig gjort. Hon älskar bara en person, sig själv. Narcissist som sagt.

Det som jag inte förstår är att hon säger till mig hela tiden att hon är nöjd med vårat sexliv och att hon inte skulle stå ut om jag skulle lämna henne
Svar på tråden Otrohet