• Anonym (Nik)

Otrohet

Min fru har alltid varit väldigt snygg .

När vi träffades och blev ihop så sa många till mig att hon va en riktig vinstlott för mig(på grund av hennes utseende).

Hon tar hand om mig väldigt bra och jag om henne.

Vi har två barn tillsammans och hon är väldigt bra mamma.
    Jag tror att hon är det bästa som hänt mig.

Vi har  ganska mycket sex efter 20 år tillsammans och hon tar alltid för sig under sexet.

Problemet är att hon har som vanna att vara otrogen under hela vår tid tillsammans.
    Det började redan som nygifta.

Tror hon har varit otrogen mot mig över 15 gånger ...
    Hon är otrogen varje gång hon reser på grund av jobbet eller när hon reser hem till sina föräldrar på besök.
    Hon har nästan aldrig nekat det,men inte erkänt det heller rakt till mig.

När jag frågar henne så svarar hon att hon älskar mig och allt annat spelar ingen roll.

Jag blir avundsjuk men vi bråkar aldrig för så fort hon märker att jag är sur så börjar hon krama mig och vi hamnar i sängen.

Hon säger finna ord till mig om hur underbar jag är och hur mycket hon älskar mig.

Sista gången hon va ute och kom hem så tappade hon sin väska och då ramla det ut massa med kondomer ifrån den ,Hon blev röd I ansiktet och försökte skoja bort det.
    Hon började kyssa mig och säga förlåt.
    Hon drog mig till sängen och vi hade underbar sex till slut.
    Så har det varit i alla år .
    Jag vill inte förlora henne ,men jag kan inte stå ut med hennes otrohet.
    Jag har tagit upp diskussionen med henne flera gånger och hon säger alltid att hon ser sex som njutning och att hon väljer alltid mig för jag är den bästa som hänt henne..
    Kan aldrig bli arg på hennes vackra gröna ögon och hennes underbara söta ansikte.
    Vad ska jag ta mig till.
  • Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Nik)
    millionvoices skrev 2022-09-07 11:30:13 följande:

Du tillåter ju henne? Sätt ner foten och lämna svinet. 

Jag älskar henne och jag själv vet inte hur jag hamna i den sitsen.
    Är rädd att lämna henne för jag har trott att jag aldrig kommer kunna hitta en annan kvinna .
  • Antigone
    Anonym (Nik) skrev 2022-09-07 11:34:58 följande:
    Jag älskar henne och jag själv vet inte hur jag hamna i den sitsen.
    Är rädd att lämna henne för jag har trott att jag aldrig kommer kunna hitta en annan kvinna .
    Det kommer du! Livet ska inte styras av rädsla. Hon behandlar dig helt enkelt inte bra, milt uttryck. Hur skulle hon känna om du gjorde samma sak mot henne?
  • Anonym (SS)

Patetiskt. 

Det finns hur många snygga tjejer som helst, så är du tillsammans med en sån? 

Bara för att man är tillsammans med en riktigt snygg tjej behöver inte betyda att man är en vinnare.

Tycker att du är den mest patetiska i förhållandet fast än det är hon som varit otrogen.

• Anonym (drPhil)

Antingen så intar du rollen som cuckold och beta-hanne, eller så sparkar du ut henne. Det finns inga andra alternativ.

• Anonym (Nik)
    Antigone skrev 2022-09-07 11:41:19 följande:
    Det kommer du! Livet ska inte styras av rädsla. Hon behandlar dig helt enkelt inte bra, milt uttryck. Hur skulle hon känna om du gjorde samma sak mot henne?
    Vet faktiskt inte vad hon skulle göra.
    Tror inte det skulle spela stor roll för henne för en gång när en tjejkusin till henne va på besök hos oss(hon bor utomlands).
    Och vi satt en kväll hemma och drack sprit så berättade hon till henne hur bra sex Vi har tillsammans och att hon skulle kunna prova mig.
    Det va ganska nära att det hände men den andra tjejen backade sista minuten för hon sa att jag va en väldigt snygg man och hon kanske inte skulle kunna släppa mig sen
  • Anonym (Nik)
    Anonym (drPhil) skrev 2022-09-07 11:46:36 följande:

Antingen så intar du rollen som cuckold och beta-hanne, eller så sparkar du ut henne. Det finns inga andra alternativ.

Har ju den rollen ändå ,så länge jag accepterar allt hon gör
    Tyvärr.
  • Anonym (Nik)
    Anonym (SS) skrev 2022-09-07 11:42:42 följande:

Patetiskt. 

Det finns hur många snygga tjejer som helst, så är du tillsammans med en sån? 

Bara för att man är tillsammans med en riktigt snygg tjej behöver inte betyda att man är en vinnare.

Tycker att du är den mest patetiska i förhållandet fast än det är hon som varit otrogen.

Kan inte säga emot det du säger!!
  • Anonym (jaha)

Ok, men vad vill du att vi ska säga TS?

Jag menar du har ju gjort VÄLDIGT klart för din fru att du är ok med att hon är otrogen eftersom du accepterat det under hela ert förhållande´(15-20 är)?

Att få henne att sluta nu kan du ju glömma, personligen hade jag aldrig accepterat det från första början men som läget är nu där du ändå verkar accepterat att hon knullar andra så hade jag resonera som att då det är ok för henne att knulla runt så borde det vara det för dig med och så ger du dig ut på knullturné du med.

Ni har ju inte ett monogamt förhållande och har aldrig haft det, ni har ett ensidigt öppet förhållande där hon knullar runt med andra men inte du. Då är det kanske på tiden att ni gör det till lika öppet åt båda hållen?

• Anonym (jaha)
    Anonym (drPhil) skrev 2022-09-07 11:46:36 följande:

Jo det finns visst andra alternativ, att han börjar knulla andra han med. Jag menar i praktiken har de alltid haft ett öppet förhållande bara det att det varit ensidigt.
Svar på tråden Otrohet