Otrohet
Vad ska jag ta mig till.
Du tillåter ju henne? Sätt ner foten och lämna svinet.
Du tillåter ju henne? Sätt ner foten och lämna svinet.
Patetiskt.
Det finns hur många snygga tjejer som helst, så är du tillsammans med en sån?
Bara för att man är tillsammans med en riktigt snygg tjej behöver inte betyda att man är en vinnare.
Tycker att du är den mest patetiska i förhållandet fast än det är hon som varit otrogen.
Antingen så intar du rollen som cuckold och beta-hanne, eller så sparkar du ut henne. Det finns inga andra alternativ.
Antingen så intar du rollen som cuckold och beta-hanne, eller så sparkar du ut henne. Det finns inga andra alternativ.
Patetiskt.
Det finns hur många snygga tjejer som helst, så är du tillsammans med en sån?
Bara för att man är tillsammans med en riktigt snygg tjej behöver inte betyda att man är en vinnare.
Tycker att du är den mest patetiska i förhållandet fast än det är hon som varit otrogen.
Ok, men vad vill du att vi ska säga TS?
Jag menar du har ju gjort VÄLDIGT klart för din fru att du är ok med att hon är otrogen eftersom du accepterat det under hela ert förhållande´(15-20 är)?
Att få henne att sluta nu kan du ju glömma, personligen hade jag aldrig accepterat det från första början men som läget är nu där du ändå verkar accepterat att hon knullar andra så hade jag resonera som att då det är ok för henne att knulla runt så borde det vara det för dig med och så ger du dig ut på knullturné du med.
Ni har ju inte ett monogamt förhållande och har aldrig haft det, ni har ett ensidigt öppet förhållande där hon knullar runt med andra men inte du. Då är det kanske på tiden att ni gör det till lika öppet åt båda hållen?