Dimor
Vad är, du glömde av att berätta det.
Ja, självklart ska h*n berätta det och få dom konsekvenserna på sig, bra råd som kan vara skadligt för TS.
Det uppfyller ingen funktion att du berättar du äter hela kartor, och det du ska titta på är vad du ska göra och komemr en drogtest så gör du som vi sagt.
Och skulle det vara så att detta inte funkar alls för dig, så berättar du detta till läkare.
Men här är det en stor chansning, för att hitta en läkare som förstår och agerar korrekt är svårt.
Du ser ju min svans, det handlar bara om att hacka på mig och hoppa på min person.
Men det är lugnt, beror mig inte alls, tycker däremot dom är komiska och speciellt som nu när sakligheten inte existerar.
Dock udda h*n inte förstår problematiken som kan uppstå när man säger äter mer än 8 per dygn, kanske det beror på bristande livserfarenhet vi har utanför FL.
Ja tänker ta ditt råd och ja tror de kommer gå hela vägen.
Ja har funderat på förut att om man inte kan ringa till någon läkare och förklara problemet och se vad dom säger ? Ja undrar om dom hjälper en då eller om mam blir anmäld till socialen på en gång. Med tanke på att loperamid inte är olagligt så tycker ja egentligen man borde kunna söka hjälp hos nån läkare utan att de ska bli konsekvenser ? Men va vet jag.. världen fungerar ju sällan som man själv tycker är logiskt.