Vidrig svärmor?:(
Vi har tre barn en 16 åring , en 11 o en 1 år.
När vår sladdis föddes åkte jag på förkossnimgsdepression o har en utmattning efter fr6ktansvärt tuffa år.
Återhämtade mig o trodde jag skulle ha mer energi till vår älskade sladdis
Nu är vår stora pojk 16 år o han har tjej sedan 6 mån. Vi bor centralt o hon bor 1 mil utanför. Hon är här jämt! De tar ingen hänsyn på kvällar eller morgon o vi har tufft ekonomiskt nu när jag är hemma. I min värld så vill jag orka lag mer mat, tycka det är mysigt när de pratar innan de gårco lägger sig men jag är tycker inte det.
Det blir för mycket. Om de ska träffas varje dag tycker jag att de kan dela upp det lite. Mannen har aldrig satt några gränser sover som en stock oavsett o nämner jag detts tycker han o sonen att jag inte är klok. Kanske är jag ego, då vill jag höra det. Behöver råd. Det klart jag förstår att det känns att vara tonårsförälder men nu börjar jag vli irriterad på att hennes mamma slipper körs ligga vaken o softa. Hon berättade att de haft den lugnaste sommaren på länge. Ja vi hade med hennes dotter då med.
Har försökt att lugnt berätta att jag sover så dåligt o att han kan vara hos henne ibland för att dela upp det lite men han blir väldigt arg o jag har verkligen inget att säga till om. Har jag bett om en natts lugn kommer hon ändå o pappan tycker ju så också. Jag trodde jag skulle känna tvärtom skäms men jag har bara fått lite för mycket