Anonym (GÖTEBORG) skrev 2022-08-20 13:21:35 följande:
Du väljer att misstolka och ville förmodligen mest starta en dryghetskonflikt eller sur stämning?!
Tror att du förstod mycket väl att STÖRST I VÄRLDEN kanske inte behöver tolkas helt bokstavligt utan kanske ska sättas i kontext till länders storlek och population. Hur många svenska artister eller världsartister har sålt ut ca 10 Ullevi på så kort tid? Håkan är störst sen Bruce, Madonna och Guns and Roses.
Ja du.. Om du tittar dig omkring så var knappast jag den enda som reagerade på ditt utlåtande om "störst i världen".
Personen som skrev inlägg #9 frågade DIG om vilken värld du lever i. Missade du det?
Hen hade svarat på samma tokiga skrivna inlägg från dig, d.v.s ditt inlägg #5 (och således innan mig på köpet)
Du hade skrivit så otroligt dumt som citera dig och dina egna ord från inlägg #5:
Anonym (GÖTEBORG) skrev 2022-08-19 23:29:18 följande:
Ja men 250 000? Det gör honom till den största artisten i världen ungefär? Vad har han som får honom att sälja så många biljetter år efter år som
INGEN annan artist knappt världsartist kommit nära?
Kan inte komma på någon större faktiskt?(slut citat)
Det var ju DU själv som satt och jämförde HH med världsartister och fick honom att vara större än världsartister.
Om man INTE menar "störst i världen" så kanske du kunde ha skrivit "störst i Sverige" i stället. Eller är det överkurs för dig.
För det är väl antagligen lättar ett kräva att folk skall vara tankeösare i text, än att skriva vad man egentligen menade?
Oj ytterligare en dumdryg kommentar från mig kanske?