• Anonym (GÖTEBORG)

Vad tänker ni om Håkan Hellströmfenomenet?

Läste att han sålt en kvarts miljon biljetter..TA IN DET!

250 000 tonårshjärtan (flesta tjejer) har betalat för att de denna hesa medelåldersman sjunga falskt.

Har aldrig förstått nånting av denna karl förutom att han har bra hår och verkar sympatisk.

• Svar på tråden Vad tänker ni om Håkan Hellströmfenomenet?
  • Anonym (q)

Klart han vinner på sitt engagemang i publiken också men vilken artist tjänar inte på en bra relation med fansen

• Anonym (Ilse)
    Anonym (GÖTEBORG) skrev 2022-08-19 23:29:18 följande:
    Ja men 250 000? Det gör honom till den största artisten i världen ungefär? Vad har han som får honom att sälja så många biljetter år efter år som INGEN annan artist knappt världsartist kommit nära? Kan inte komma på någon större faktiskt?
    Skojar du?
    Metallica tex har sålt 22 miljoner biljetter. Och inte ens de är störst.
    Så Håkan är knappast störst i världen. Väldigt stor i Sverige dock.
  • Anonym (Konservburk)

Jag har aldrig förstått grejen med Håkan Hellström. Aldrig tyckt att hans låtar varit bra utan mest skrikiga och skräniga. 

• Postman

Tänker inget. Vi gillar olika helt enkelt. Min fru kan inte begripa att jag gillar jazz/blues. Jag kan inte begripa att hon gillar Tomas Ledin.

• Dr Nail

Vakna, ingen bryr sig om hakan hellström. Idag det är andra som gäller.

• Anonym (GÖTEBORG)
    Dr Nail skrev 2022-08-20 01:35:49 följande:

Vakna, ingen bryr sig om hakan hellström. Idag det är andra som gäller.

Då har du inte läst tidningarna idag. en kvarts miljon svenskar bryr sig om HH det är en del. Säg någon annan svensk grupp/artist som säljer så mycket biljetter?

INGEN
  • Anonym (Kim)

Har aldrig förstått hypen med Hellström. Plagiat på låtar. Avskyr hans sångstil. Han kan ju sjunga riktigt om han vill. Nej en överskattad fjant. 

• Anonym (banksy)

han verkar ha kul och har nog mycket pengar = blir mycket ligga

Svar på tråden Vad tänker ni om Håkan Hellströmfenomenet?