Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Otrogna män och deras egenheter

Jag gillar sex och har träffat män från nätet en hel del genom åren, och vissa av dem har varit gifta eller sambos med andra. Nu ligger jag här i soffan och funderar över det, och undrar varför märker inte fruarna nåt? Ni kvinnor som har män här vet ni att era män inte är otrogna?Skulle ni vilja ha ett samtal från den andra kvinnan eller vill ni inget veta?

Sen undrar jag varför dessa män pratar ganska mycket om sin fru och hur de kommit isär. Och berättar om sitt familjeliv och vad som händer i deras liv. Barnet som ska ha födelsedag. Varför behöver jag få veta om det? Och om jag inte ger någon speciell respons och försöker visa mig allmänt ointresserad så kan det hända att de ändå verkligen envisas med att berätta om sitt dåliga äktenskap till exempel. Fast en av dem hade det bra med sin fru och berättade om deras romantiska dejter tex. och han var hur glad som helst. Visade deras gulliga sms till varandra. Varför berätta om sånt? Verkade nästan som att han väntade sig att få beröm eller nåt.

Det här är inget gnäll eller klagotråd utan jag undrar hur dessa fungerar. Jag var bara ute efter sex och det fick ju männen också så varför ville de prata en massa?

• Svar på tråden Otrogna män och deras egenheter
  • Anonym (Maria)

Jo, det kan nog vara så att de försökte utnyttja mig som terapeut och prata ut.

Men att de liksom vill lämna ut sig själva, sina familjemedlemmar och deras privata liv, till en total främling på det där sättet?

Och hur vågade de förresten, de har ju ingen aning om vad jag skulle få för mig att göra, kanske söka upp deras fru och berätta?  De kände ju inte mig eller vad jag kunde tänkas göra

• Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2022-08-15 20:09:51 följande:

Hoppar och tror att min sambo är trogen, men man vet ju faktiskt aldrig Helt hundra. Med tanke på att så många inte vet att deras partner är otrogen?. 
    jag hade velat veta hellre än att leva i en låtsasvärld. Hade räckt med ett sms.

Jag tänker mig också att kvinnan vill veta. Men om jag skulle ha gjort det, tänk om hon tror jag hittat på det? Eller man får en galning efter sig?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Ugglan) skrev 2022-08-15 20:16:46 följande:
    Det kan vara lättare att lämna ut sig till någon som man ser som helt avskild från sitt övriga liv. Någon som inte kommer att springa på ens familj på stan, könner ens mamma, ses på grillfester osv.

Samtidigt tyder det nog på att du aldrig kommer att bli en del av den mannens liv på riktigt- det är i alla fall inte hans plan.

Det är också riktigt att männen inte vet vad du tänker göra men den risken tar de ju redan bara genom att vara otrogna. Du skulle lika gärna kunna dyka upp hemma hos dem och ställa till drama p.g.a. er relation som försöka stalka deras fru eller vad man nu mer tänker skulle kunna hända.
    Ja det var det jag menade, hur kan de ta den risken att vara otrogna med en vilt främmande från nätet som de inte vet vad den tar sig till?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Nr 2.) skrev 2022-08-15 21:44:12 följande:
    Alla är iofs inte otrogna med främlingar från nätet. Folk är ju otrogna med helt vanligt folk i sin närhet också. 
    Ja, men nu gällde frågan det
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2022-08-15 21:05:56 följande:
    Ja det var det jag menade, hur kan de ta den risken att vara otrogna med en vilt främmande från nätet som de inte vet vad den tar sig till?
    Och de har inte ens bett mig att hålla detta hemligt
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Gratis) skrev 2022-08-16 01:15:56 följande:

De fungerar genom att använda den kvinna som är villig för sex och samtal på samma sätt de skulle använt en gratis prostituerad och en gratis psykolog. 

Fast som det står i trådstarten, samtal var jag ju inte så villig till, jag ville bara ha en gratis prostituerad. Och hur vågar de göra såhär med någon de inte känner? Skulle ju lätt bara kunnat ta deras regnr och söka upp frun/sambon. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (....) skrev 2022-08-15 23:37:50 följande:
    Den här mannen är en nära vän till mig (annars hade jag kanske satt dit honom) och till mig säger han i alla fall att har har sex med frugan. Inte heller verkar hon tycka det är skönt med egentid utan snarare klocka honom hemma. Vad han kan göra på arbetstid verkar hon dock inte fundera på...
    Kan du inte fråga honom då, om han är en nära vän? Om frun verkligen inte märker något?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2022-08-15 22:10:05 följande:
    Och de har inte ens bett mig att hålla detta hemligt
    Kom på det nu, tror ni att de kanske vill att det ska komma fram?
  • Anonym (Maria)
    Man i norr skrev 2022-08-16 19:33:56 följande:
    Männen tror väl såklart att du är en normalt fungerande människa! Om du verkar vara som folk, så är väl risken väldigt låg att du är ett psykfall, eller potentiell kaninkokerska. Men när man läser dina inlägg så börjar jag undra.. Trolltråd?
    Jag menar varför skulle du ens tänka tanken att söka upp frun?? Du skulle kanske sabba både hans (som du ändå måste ha några känslor för) liv och även fruns och barnens! Du skulle dessutom göra bort dig själv fullständigt, först ha ihop det med en man som du vet är upptagen och sedan gå till frun och säga Ha-ha!
    Vad i hela glödheta skulle du vinna på det? Bli hatad av både han och henne och föraktad av alla!
    Det är ju det jag menar, de här männen hade ju ingen aning om vad jag är för slags människa, är ju bara vem-som-helst från nätet så hur vågar de?
Svar på tråden Otrogna män och deras egenheter