Drömmenom3 skrev 2023-04-27 17:53:27 följande:
Tack
Sprutade Menopur 9 dagar. ÄP på dag 12.
Nej fick ingen procentsats, har aldrig fått det. De verkar vilja undvik det. De har alltid bara sagt att det ser jättebra ut och att det är positivt att vi får så bra befruktningsgrad samt fått blastocyster till frysen . Alla embryon vi fått tillbaka har inte haft några anmärkningar så får mest höra att det förmodlingen är pg a åldern.. Fick höra någongång att ett av 10 embryon tror jag det var statistiskt sett är helt friskt i min ålder. Suck.
Jag hoppas fortfarande på dig och din blastis! Har aldrig kommit till ruvardag 12 med blastocyst vid mina misslyckanden?..
Jag har hört samma, typ en frisk blastocyst per 10. Och sedan typ 60% att de friska resulterar i ett barn. MEN, den första man får kan ju vara guldägget så det behöver inte betyda så mycket. Varje försök är lika mycket värt.
Gällande molvärken så tror jag det är vanligt, jag har haft det både när jag blivit gravid och inte. Håller (två) tummar för dig.
Samma för mig, jag har aldrig kommit till dag 12 med blastocyst trots progesteron så vill ändå fortsätta hålla tummarna för dig Shiny.
Jag tror jag får komma igång med sprutorna om 2 v, tycker tiden går långsamt nu. Men det är inget jämfört med när man ruvar såklart.