Där du är inget onormalt. Tror vi alla mer eller mindre hamnar där. Att du sex chattar med någon är direkt fel och det verkar du förstå, gå inte den vägen fler ggr utan va stark istället, man känner sig aldrig stark när man är där du är och ja det är jätte lätt att göra saker man inte brukar men istället för och göra såna saker och hur ont det än gör så måste man ta i sakerna. För det första ska du säga till dig själv att det är inget fel att må så/känna så, du är ingen sämre människa för de. Så livet är, man går upp och ner och det är meningen, man utvecklas som människa. Det viktigaste är att du är sann mot dig själv och framförallt ärlig mot din partner och hur ont det gör så måste du ta upp detta med honom.
För det första så rekommenderar jag dig att ta kontakt med en psykolog, det är inget skamligt i det, snarare ska du se det som en styrka i dig. Det är lätt att vilja bryta upp från allt när man känner som du och så gör man något förhastat. Hade jag varit i din situation så hade jag försökt fixat barnvakt om det behövs till era barn, tagit en helg och gjort lite god mat till dig och din man, satt er ner och så berätta för honom hur du känner. säg att du känner dig väldigt vilsen i livet, att du kommit till en punkt där du känner att allt bara är samma, du ska aldrig anklaga din man för det är aldrig hans fel trots hans humör som du skrev, man e alltid två i ett förhållande. Berätta för honom även hur du känner för hans humör. Säg att du inte riktigt vet hur du ska göra, men mitt råd är att börja ta kontakt med en psykolog. Att jobba och gräva i sig själv kommer du i slutändan långt med. Kanske visar det sig att du vill lämna din man längre fram eller så är det något annat som låser dig. kanske behöver du byta jobb eller något annat. Ibland kan en sak göra att allt känns dåligt och då är det lätt att hitta fel i alla saker i ens liv. Vet inte hur ofta ni gör saker på egen hand? Men som saggt, en bra start?börja hos/med dig själv, psykolog och arbeta med det först. Psykolog på antingen vårdcentralen eller privat, känns det inte rätt med första så byta, viktigt att hitta någon man känner man klickar med.
det kommer bli as jobbigt men när du tagit upp detta, oavsett hur han reagerar din man så har du startat något. Älskar han dig även om det som partner är jobbigt när den andra börjar dra i saker så behövs det göras och då kommer han stötta dig. Kanske han känner samma men fortsätter gå i samma spår precis som du. Hoppas det löser sig! Tänk så här om du inte mår bra så blir inget i ditt liv bra.