BIM sept -22
Idag har mitt lh sjunkit efter två dagars positiva test. Fertilitetsmonitor visade maximal igår och idag. Så appen räknar med äl idag. Jag misstänker att jag kände älsmärta sent igårkväll..
Idag har mitt lh sjunkit efter två dagars positiva test. Fertilitetsmonitor visade maximal igår och idag. Så appen räknar med äl idag. Jag misstänker att jag kände älsmärta sent igårkväll..
Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck. //
Är det någon mening med sex ikväll?
Fick positivt lh-test 2 dagar lör+sön, appen räknade med äl igår. Kände att det drog lite i magen sent söndag/natten till måndag.
Jag skulle säga nej? jag är 99% säker på att jag hr ägglossning idag och vi kör inte ens ikväll utan det får räcka med igår. Ägget har redan släppt, spermierna är redan där (i miljontals) vad ska ännu fler simmare bidra med? Nu är det bara att vänta (och tänka, känna efter och analysera haha)
Nu är det på riktigt, innan man ser texten är allt bara i mitt huvud
1/9 Etaj Plussat
1/9 ewcia
2/9 Cykelhjul
4/9 Muurrreeee
4/9 Virrevarr
5/9 Pörny
5/9 Hannis1983
7/9 MyFirstBaby
7/9 TrueResolution
7/9 Acire94
8/9 Ametisten91
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
10/9 Inker0003
11/9 Längtarefternästa
12/9 Barbrastreisand
12/9 Jojjans
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Roxwell
21/9 Rosen
21/9 Amaaanda00
23/9 Idas1235
2/9 maymom
29/9 medioker
Någon som brukar känna av tappen inför äl? Hur långt innan äl upplever ni att den är öppen/mjuk? Samt hur snabbt efter äl ändras den?
Har själv inte gjort det tidigare då jag upplevt svårt att känna skillnad, men påbörjade denna månad kring äl och märker en viss skillnad nu när fertila perioden är slut. Ska nog fortsätta
Hur går det för er andra som har BIM nu i dagarna & nästa vecka? Jag har bim mitten på nästa vecka och ligger på ÄL+10 (gissningsvis)
testade negativt imorse igen.
men kände igår ett sjujäkla hugg i magen, likt mensvärk och har haft molvärk och illamående idag. brösten har senaste dagarna blivit sjukt ömma. Dålig hy(?) och sjukt trött.
känns som att det lika gärna kan vara mens på gång med de symptomen som inte verkar särskilt udda för graviditet :(
Glömde SÅKLART bifoga bild men här! är Babyplans övre som jag antyder kunna se något på men ytterst oklart om det är spök? Är lila i verkligheten
Äl+6 och nu börjar man man överanalysera ! Tycker att det drar lite i magen till och från nu på kvällen, likt mensvärk.. men det gjorde det för någon cykel också utan att de varit plus.. Fått lite mer finnar också..
Ni som plussat tidigare och anat det innan bim, vilka symtom hade ni förutom de "klassiska" tex spända bröst mm?