Är du snuskig?
Är du snuskigare än vad dina vänner, släktingar och andra kan tänkas tro om dig?
Är du snuskigare än vad dina vänner, släktingar och andra kan tänkas tro om dig?
Jag har en klädstil och utseende (bröst op och fyllda läppar, tatueringar) som jag tror kan associeras med att jag skulle vara snuskig. Men skenet bedrar, jag är pryd och väldigt hämmad.
Vet att både vänner och kollegor tror att jag är väldigt vanilj o jag vet att de skulle bli chockade om de fick veta vad jag tycker om att göra o tycker om att andra gör med mig.
JA. jag tror absolut att jag är mer intresserad av sex på olika sätt än vad de flesta tror - om det nu är så du menar med snuskig.
Menar du snuskig som smutsig så är jag väldigt renlig av mig och ger nog också de signalerna till omgivningen som väldigt strikt och formell och noggrann. Så då blir det NEJ
Nej, det är jag inte.
Jag kan nog vara ganska snuskig om jag får tillfälle för det. Jag tänker i alla fall mycket på sex.
Nej jag är lika renlig av mig som jag ger intryck av att vara.
Men jag gissar på att ts pratar om sex? Sex är inte snuskigt, då gör man något fel/brottsligt.
Det verkar dessutom inte så hälsosamt att fundera på sina medmänniskor i form av "snuskighet".
Jag kan nog vara ganska snuskig om jag får tillfälle för det. Jag tänker i alla fall mycket på sex.