• Anonym (Razzel)

Är du snuskig?

Är du snuskigare än vad dina vänner, släktingar och andra kan tänkas tro om dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du snuskig?
  • välj användarnamn

Hur definierar TS ordet snuskig.

Jag går inte och funderar på om mina vänner och kollegor onanerar eller lägger sig till med andra fetischer, för det antar jag att en del av dem gör.
    Men det ryms inom det normala.

Men jag tror iaf fall själv att jag ryms inom den normala ramen utifrån vad jag definierar som snuskig.

• Anonym (....)
    Anonym (Ha...nej :)) skrev 2022-08-03 18:11:50 följande:

Jag har en klädstil och utseende (bröst op och fyllda läppar, tatueringar) som jag tror kan associeras med att jag skulle vara snuskig. Men skenet bedrar, jag är pryd och väldigt hämmad.

Jag är precis tvärtom, ger intryck av att vara pryd och försiktig... Men som du skriver- skenet bedrar!
  • Miss Sunny

Jag är en "gammal kärring" som gillar yngre män,  Har en kvinlig och feminin stil, kurvig med breda höfter och dallrande putröv. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och smilet. Så många räknar mig nog som rätt så snuskig.

Men jag är för gammal nu, till att bry mig om vad andra tycker och tänker.  
    Jag är mig själv. och inte en blek kopia av nån.

• Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2022-08-13 18:04:43 följande:

Jag är en "gammal kärring" som gillar yngre män,  Har en kvinlig och feminin stil, kurvig med breda höfter och dallrande putröv. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och smilet. Så många räknar mig nog som rätt så snuskig.

You Go Girl {#emotions_dlg.flower}SkålFlört
  • Anonym (Kaffedraken)

Och så gör vi en jämförelse.

Jag är en "gammal gubbe" som gillar *BEEP*
    Har en manlig och maskulin stil, muskulös med breda axlar. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och leendet.
    Så många räknar mig nog som rätt så snuskig/gubbsjuk.

Vad tycker ni kvinnor om en man som skriver så om sig själv?
  • Pussan

+1
    (fast för min del behöver männen inte vara yngre. Får gärna vara det men inte tvunget)
  • Miss Sunny
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-14 06:54:06 följande:
    Har du nån gång fått den här frågan::
    Varför kan du inte hitta nån i din egen ålder?

Och har du nån gång hört det här påståendet?
    Kvinnor kan inte hantera jämnåriga män, utan vill ha yngre som dom kan forma och styra.
    Jo, jag har hört båda.  Men för gammal till at bry mig.

Jag är inte interesserad av att "hitta nån", jag vill ha lite kul

Jag vill njuta så länge jag kan.  Därför föredrar jag yngre män, för att jag vill ha kvaliltet på sexet. 
  • Anonym (Den jagande Diana)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-13 18:15:23 följande:
    Och så gör vi en jämförelse.

Jag är en "gammal gubbe" som gillar *BEEP*
    Har en manlig och maskulin stil, muskulös med breda axlar. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och leendet.
    Så många räknar mig nog som rätt så snuskig/gubbsjuk.

Vad tycker ni kvinnor om en man som skriver så om sig själv?
    Bra poäng, och du har helt rätt i att de båda inläggen värderas olika av de flesta personer.

Själv gör jag mitt bästa för att inte bli sedd som "gumsjuk" och skulle tycka det var pinsamt att glo på söta 25-åringar nu.

Men jag vill fortsätta flirta lite med män i min egen ålder.
  • Gaskarl
    Anonym (Den jagande Diana) skrev 2022-08-14 17:18:42 följande:
    Bra poäng, och du har helt rätt i att de båda inläggen värderas olika av de flesta personer.

Själv gör jag mitt bästa för att inte bli sedd som "gumsjuk" och skulle tycka det var pinsamt att glo på söta 25-åringar nu.

Men jag vill fortsätta flirta lite med män i min egen ålder.
    Flirta måste man få göra, kul och glatt.
Svar på tråden Är du snuskig?