Är du snuskig?
Är du snuskigare än vad dina vänner, släktingar och andra kan tänkas tro om dig?
Är du snuskigare än vad dina vänner, släktingar och andra kan tänkas tro om dig?
Jag har definitivt blivit snuskigare, eller mer kinky låter lite roligare, med åren. Även nakenhet är mer naturligt idag, kan det ha med ålderna att göra? Har ju liksom inte något speciellt att visa, men det är lättare att vara naken, iaf nakenbad och dyl..Sexuellt är jag mycket snuskigare än i unga år..
Min närmaste vän vet om hur många jag varit med. Morsan tror att jag är som en ängel. Att jag bara legat med de 3 jag haft förhållande med. Om hon bara visste sanningen ????
Min närmaste vän vet om hur många jag varit med. Morsan tror att jag är som en ängel. Att jag bara legat med de 3 jag haft förhållande med. Om hon bara visste sanningen ????
Jag är snudd på perverst snuskig men alla uppfattar mig som en ängel.
Förra veckan sög jag av en Ladyboy, till och med snuskigt för att vara jag.
Man 78: kunde inte citera dig så gör såhär.
Jo antalet är ju långt över 100, haft både trekanter och en gång gruppex. Att jag haft sex med tjejer och även betydligt äldre män. Visste hon det här om mig så skulle hon nog först svimma sen behöva terapi. Så jag håller det så hemligt jag kan för att hon inte ska få reda på det
Men Draken?!
För EN gång skull har du en poäng! Wiho!
Jo då. Skenet kan bedra. Övre medelåldern. Ser helt ofarlig ut. Ordentlig på många sätt. Blyg/feg. Dock rätt fräck i käften. Mina vänner och familj skulle aldrig tro att jag hänger både här och på Flashback. Sextar med en handfull män på KiK. Skitkul att göra männen kåta. Gillar att skriva erotisk text. Har blog på Tumblr där erotiken flödar.
Man 78: kunde inte citera dig så gör såhär.
Jo antalet är ju långt över 100, haft både trekanter och en gång gruppex. Att jag haft sex med tjejer och även betydligt äldre män. Visste hon det här om mig så skulle hon nog först svimma sen behöva terapi. Så jag håller det så hemligt jag kan för att hon inte ska få reda på det
Jo är en kåt jävel, har haft turen att få en väldigt stor kuk också som jag älskar att visa upp/ge ;)
O ja!!
På ytan är jag en ordentlig kommunalt anställd kvinna i chefsposition och mormor till snart tre barnbarn.
Under ytan är jag ett gruppsexknullande vilddjur, lamkött tillhör favoriträtten och älskar att ha mer än en kuk i mig samtidigt.
Mina barn skulle smälla av om de visste vad mamma gör när hon inte jobbar eller är barnvakt!
O ja!!
På ytan är jag en ordentlig kommunalt anställd kvinna i chefsposition och mormor till snart tre barnbarn.
Under ytan är jag ett gruppsexknullande vilddjur, lamkött tillhör favoriträtten och älskar att ha mer än en kuk i mig samtidigt.
Mina barn skulle smälla av om de visste vad mamma gör när hon inte jobbar eller är barnvakt!
Ingen i mitt vanliga liv har en susning om hur jag lever mitt sexliv, eller att jag ens har ett för den delen
En väninna sa en gång "-Jag är så glad att jag träffat dig, för du tänker inte bara på män"
Ojoj om hon bara visste vad jag gör med män och de med mig. Och hur många olika jag träffar regelbundet
Mina barn (vuxna) och min övriga omgivning vet så klart att jag oftast klär mig rätt sexigt (tycker jag) med korta kjolar och toppar eller trashy jeans och gärna höga klackar osv. Det har jag alltid gjort så det är alla vana vid.
Men de har förstås inte sett hela garderoben..... De vet inte heller att jag har en hel handfull älskare som jag träffar en åt gången eller flera samtidigt, 2-3-4 - t o m 5 någon gång, killar på en gång så att jag blir rejält genomknullad under några timmar, kanske ett par gånger i månaden
jag är riktigt snuskig . ibland .
Jag är nog extrem även för extrema. Finner inte ens porr på de mest perversa sidorna med material på vad jag gör.
Nej, jag är nog i det lägre spannet av snuskighet. :)
Jag fantiserar om en mycket yngre kvinna jag jobbade tillsammans med. Hon skulle nog tycka att mina fantasier om henne är snuskiga. Jag tror faktiskt att hon skulle gilla det.