Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Är du snuskig?

Freddie K skrev 2022-08-13 10:29:54 följande:

Jag kan nog vara ganska snuskig om jag får tillfälle för det. Jag tänker i alla fall mycket på sex.

Ja, många människor tänker på sex ofta, och tycker att livet är roligare med sex.
    Många kvinnor dömer män som tänker på sex. Det finns så mycket annat här i livet. Man kan inte gå runt och tänka med Kuken.
    När kvinnor själva är kåta, då tycker dom att sex känns viktigt och angeläget för dom.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Freddie K skrev 2022-08-13 11:16:21 följande:
    Det kan vara så. Det är i alla fall inget jag hymlar med att jag tänker mycket på sex! Visst tänker jag på annat med och sex är inte allt, men det är ju skönt att ha det ibland.
    Ja, jag tycker att det är en av höjdpunkterna här i livet. Jag känner mig levande då, och livet känns bra helt enkelt.
    Tyvärr så tycker många kvinnor att manlig sexualitet är ful, jämfört med kvinnors.
    Och missunnar män att känna sån livsglädje.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2022-08-13 18:04:43 följande:

Jag är en "gammal kärring" som gillar yngre män,  Har en kvinlig och feminin stil, kurvig med breda höfter och dallrande putröv. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och smilet. Så många räknar mig nog som rätt så snuskig.

Men jag är för gammal nu, till att bry mig om vad andra tycker och tänker.  
    Jag är mig själv. och inte en blek kopia av nån.

You Go Girl {#emotions_dlg.flower}SkålFlört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2022-08-13 18:04:43 följande:

Jag är en "gammal kärring" som gillar yngre män,  Har en kvinlig och feminin stil, kurvig med breda höfter och dallrande putröv. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och smilet. Så många räknar mig nog som rätt så snuskig.

Men jag är för gammal nu, till att bry mig om vad andra tycker och tänker.  
    Jag är mig själv. och inte en blek kopia av nån.

Och så gör vi en jämförelse.

Jag är en "gammal gubbe" som gillar *BEEP*
    Har en manlig och maskulin stil, muskulös med breda axlar. Fräcka ögon (säger dom), och älskar att flirta med blicken och leendet.
    Så många räknar mig nog som rätt så snuskig/gubbsjuk.

Vad tycker ni kvinnor om en man som skriver så om sig själv?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gaskarl skrev 2022-08-14 17:46:03 följande:
    Flirta måste man få göra, kul och glatt.
    Ja, jag tycker att män också ska få ha kul här i livet.
    Det tycker jag.

Sen att kvinnor missunnar män det, det skiter väl jag i Solig
Svar på tråden Är du snuskig?