min man har försökt vara otrogen
Min man har varit på tinder, bodycontact och andra sidor och aktivt sökt tjejer. Dock har han inte lyckats få till det. DÅ han har ölmage och rätt blyg med tjejer. Han tog bort alla sidor efter jag kom på han och hotade med att dumpa han.
Har inte hittat nåt tecken på försök till otrohet på 1 år nu. Även fått kolla hans telefon hittar inget. Inget som skulle tyda på otrohet. Han har även en app där jag kan se vart han är och han ser vart jag är. Dom enda ställena han varit på är affär, hemma, jobb, hos kompisar(som jag vet vilka de är och vart dom bor) Så tänker att han inte skulle kunna varit otrogen? Slutar en person bara från ingenstans??? Ni som varit eller försökt vara otrogen emot er partner, slutade ni bara ?? För att ni slutade vilja? Eller för att ni var rädda att förlora eran partner? Eller annan anledning?? Eller kan de varit så att han är bättre på att dölja? Kanske passar på innan eller efter jobbet?? Verkar dock märkligt då han aldrig jobbar över..... eller kanske kan vara så att han har fler mobiler? Verkar för bra för att vara sant att han helt plötsligt slutat??
Han åkte kryssning för 1 år sen ungefär.. gick fram och sa till sitt gamla kk att hon var snygg. Hon visste att han hade mig så hon kontaktade mig och berätta allting. Ingenting hände för hon va inte singel... Men kändes som han ville, varför går man annars fram till sitt gamla kk o smickrar? Hade ni accepterat det?? Men efter detta har jag inte märkt att nåt skulle varit galet elelr fel....