strelitzia skrev 2023-01-23 10:46:34 följande:
Ja, oavsett vad man säger så kommer de spekuleras, känns inte som man kommer undan.
Vad synd att chefen är känslig med att du får jobba hemma annars hade det vart ett perfekt sätt att komma undan!
Jag hoppas att jag hade ägglossning förra måndagen, jag hade en mycket märklig och hyffsat smärtsam värk i ena sidan av magen, jag läste att vissa fått ägglossningssmärta efter missfall/graviditet. Men men min tur lär jag säkert få vänta 6 veckor innan mens... Men jag tycker också att jag har lite märkliga ilningar till och från, och är orolig att jag fortfarande har infektion eller nåt, tänkte kolla om jag ka boka in en uppföljning. Hur som helst så lär vi inte få göra nytt försök förens tidigast i slutet av februari..
Håller tummarna för dig idag!!
Jag hoppas inte det är någon infektion :(
Hoppas du får din mens snart och kroppen återhämtar sig fint så ni kan börja igen när ni önskar.
Det gick bra för mig idag :)
Fortfarande inte större än 10-11 mm men nu har jag fått en till som växt till sig så ja, lite positivt.. fick ökad Gonal F till 200 :)
Ska till VUL torsdag igen..
Men denna läkaren sa att jag inte behöver vara orolig för att man ska avbryta behandlingen, han sa bara att man ökar sugsessivt eftersom jag har stor äggreserv.. så nu ska jag vänta spänt till torsdag igen haha :)