Söker advokat som vill barnets bästa vid vårdnadstvist
Söker advokat som vill barnets bästa vid vårdnadstvist. Måste brinna och se till barnets bäst. I Lund/Malmö
Tacksam för all hjälp!
Söker advokat som vill barnets bästa vid vårdnadstvist. Måste brinna och se till barnets bäst. I Lund/Malmö
Tacksam för all hjälp!
Om du anlitar en advokat kommer den att företräda dig och inte barnet.
Tacksam för all hjälp!
Hej! Tack för svar kan du skiva till mig i meddelanden. Tack så jättemycket
Tacksam för all hjälp!
Tusen tack för svar!
Jag förstår precis vad du menar. Jag kommer bara göra mitt bästa för barnets skull . Jag har inget emot umgäge så länge det sker och barnet är tryggt , jag hoppas Socialen och familjerätten gör en grundlig utredning och tar det beslutet som är bäst för barnet. Jag vill bara barnets bästa och är tacksam för familjerätten och deras kompetens. Tack för svar .
Annika Stanislaus. Hon företräder dig som mamma - och du vet vad som är bäst för ditt barn. Det pratas om att ett barn har rätt till nära och god kontakt med båda sina föräldrar. Ja, det stämmer men inte när du VET att pappan är psykopat, lita på din intuition och släpp aldrig den.
Annika Stanislaus. Hon företräder dig som mamma - och du vet vad som är bäst för ditt barn. Det pratas om att ett barn har rätt till nära och god kontakt med båda sina föräldrar. Ja, det stämmer men inte när du VET att pappan är psykopat, lita på din intuition och släpp aldrig den.
En advokat företräder dig och dina intressen oavsett om det du önskar är dåligt för barnet.