Hatar min & min sambos relation
Jag och min sambo har sedan vi fått barn (och även under graviditeten) börjat bråka något så enormt,vi säger så elaka saker när vi bråkar och detta är något som kommit efter vi fick våran son som nu är 3 mån,jag hatar min sambo ibland till och med.Tänker ofta att jag vill separera och tänder knappt alls på honom längre,gör inget sexuellt med honom pga detta trots att han är på mig(jag är inte rädd för vad konsekvensen blir av detta,tänker inte göra något jag inte vill)och enligt mig har våra bråk passerat gränsen för vad som är okej Och vi har ingen respekt för varandra alls.
Jag tar i princip alla nätterna pga jag vaknar oavsett,han tar nattblöjan och matning på helgnätterna men jag måste väcka honom ,så jag känner i princip att jag kan ta det själv istället för att hålla koll på att han vaknar.På vardagarna tar han bebisen en timme eller två efter jobbet utspritt under kvällen(bebis somnar 23).Han har erkänt att han har mer egentid än mig.
Tänker varje dag på hur skönt det skulle vara att bo själv,slippa tjaffs,slippa städa efter någon annan,slippa påminna och tjata.
Kan det bli bättre med tiden eller är det kört ?