Inlägg från: 2020bebis |Visa alla inlägg
  • 2020bebis

BIM JULI -22

Jojjans skrev 2022-07-07 11:52:41 följande:

samma för mig? hoppas på nästa månad! Får se om vi timar lika bra i nästa tråd :D

Jag fick mens i måndags så följer er vidare jag med Glad hoppas på nästa gång för oss allihop!
  • 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-07-07 23:24:23 följande:
    Barbrastreisand skrev 2022-07-07 13:03:44 följande:
    Haha ja! Synkade cyklar Oskyldig

håller tummarna för oss! har ni sett någon bim-aug-tråd ännu? 

Inte sett en sån tråd ännu, vill du skapa en {#emotions_dlg.flower}
  • 2020bebis

Någon med erfarenhet från clearblue advanced ägglossningstest? Tog det nu på morgonen då jag är på cykeldag 7 o det står att jag ska börja testa. 

Fick rund ring men tog ut testet och kikade och det är två streck, det ena rätt mkt svagare än teststrecket men ändå ett streck. Förra gången jag använde detta kunde jag se att strecket från att inte finnas blev starkare ju närmare ÄL jag kom. 

Vad betyder det att strecket redan tydligt syns? Är ÄL redan på gång? Jag vet inte min cykellängd då jag precis haft första mensen efter ppiller-stopp.

• 2020bebis
    Klara1997 skrev 2022-07-12 21:00:53 följande:
    De mäter LH och östrogen ökning 
    blinkande visar på hög fertilitet 
    fast smile visar på maximal fertilitet 
    Var fredagen första dagen den blinkade? Kan ju blinka i många dagar {#emotions_dlg.flower} min blinkade nog i 4 dagar i alla fall
  • 2020bebis

Är på cd 10, började testa med clearblue digital i måndags, fortfarande ingen blinkande gubbe.

Nu på kvällen fick jag som en tjock geleaktig flytning - någon som är bra på detta och vet vad det kan innebära? ÄL på gång? Har bara haft en mens efter ppiller-stopp så har inte koll på min kropp eller hur den beter sig i samband med ÄL... 

• 2020bebis

Hade ÄL igår eller möjligtvis idag, detta är andra försöket och andra ggn jag nu vid ägglossning får vad jag tror är urinvägsinfektion?! Är det ngn annan som får såna symtom vid ÄL? Fick antibiotika via nätdoktor förra ÄL men undrar nu om det är ngt konstigt tecken på ägglossning som kan visa sig som urinvägsinfektionliknande symtom???

• 2020bebis

Ni som använder clearblue ägglossningstest som blinkar o sen blir fast, när ni får fast gubbe - räknar ni den dagen som ÄL-datum eller dagen efter?

• 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-18 22:11:55 följande:
    Är det inte så att får du fast gubbe så har du äl inom 24h-48h. Svårt och veta exakt vilken dag. Men jag har tagit den dagen man får fast gubbe.. Jag kanske har tänkt helt fel // Drömmer
    Du tänker säkert rätt! Jag funderar på hur många dagar efter fast gubbe man bör ha sex, fick fast gubbe i lördags. Borde vi köra ikväll också? 7 dgr i rad nu börjar behöva vila Skrattande
  • 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-19 12:52:10 följande:
    Nä jag tror ni kan avstå ikväll då din äl har troligtvis vart. Och spermier lever ju kvar några dagar ocksåGlad. Lång väntan till bim nu..
    Verkligen lång väntan!! När har du bim?
  • 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-19 14:13:42 följande:
    Har bim imorgon, men känner varken att mens är på gång eller att jag skulle vara gravid heller.. så vi får se Glad
    Spännande!!! Ska du testa?
  • 2020bebis
    Mandelblomman skrev 2022-07-19 15:04:54 följande:

Tack allihopa! Hjärta Jag tog ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?. Kan man lita på dem? Känner att jag inte kan vara helt säker, mensen är beräknad imorgon men har än så länge inga tecken på att den är på gång, så som jag haft innan. 

Jag håller alla mina tummar på att ni andra också får se plus snart!! 

Stort grattis Hjärta
  • 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-19 15:43:13 följande:
    Om inte mensen kommer imorgon så kommer jag testa på torsdagGlad. Va är värst negativt grav test eller att mensen kommer
    Ah jag som är så nyfiken hade inte kunnat hålla mig från o testa Skrattande
Svar på tråden BIM JULI -22