BIM JULI -22
vad skönt, då är det ju ändå rätt säkert att anledningen till det negativa testet var att du testade för tidigt
när blir det test nästa gång?
vad skönt, då är det ju ändå rätt säkert att anledningen till det negativa testet var att du testade för tidigt
när blir det test nästa gång?
Tjejer! Jag har gjort något väldigt korkat för jag kommer inte kunna somna på hela natten nu!
Idag tyckte jag att något luktade konstigt hemma, tyckte även att maten jag micrade luktade konstigt.
Testfreak jag är kunde jag inte låta bli att ta ett test nu (ja med kvällsurin)..
Och jag ser ett svagt streck?!?
Men det är omöjligt för jag är på äl+5/6??
Detta är graviditetskollen test och jag tror det är de "vanliga" dvs ej känsliga. Brukar de ge spök?
(Bilderna är tagna inom 5min)
Tog ett test idag igen på ÄL+9 (var blankt igår). Jag tycker mig kunna se ett svaaagt streck?!!
Fick ett ännu svagare på ÄL+9 med dottern som är född 2020. Bifogar det med för referens. Det från idag är överst.
Kul att du också ser något, då kanske det inte bara är jag! Mitt var också blankt igår vid samma dag som du är idag, så håller tummarna att du börjar skymta något de kommande dagarna. Det är ett vanligt billigt med känslighet på 25 (tidigt tror jag har 10).
Ja nu är det spännande! Mensen kan ju fortfarande komma då den är beräknad om två dagar, men håller såklart tummarna att det är tydligare imorgon och att mensen uteblir!
Angående förväntningar på hur snabbt det ska gå? jag försöker verkligen vara ödmjuk inför att det kan ta tid men förväntar mig att det ska ta sig snabbt.
första graviditeten blev till på andra försöket, men mf i vecka 16. Nästa graviditet andra försöket, mf i vecka 6. Sen blev jag gravid på första äl efter missfallet och fick min son. När han var knappt 2 försökte vi få syskon och det tog dig på första försöket, men förlorade barnet i v 21.
jag är 36 nu, var 33 när sonen föddes, så visst kan ålder påverka men för mig har det inte gjort det. Men det gör ju att förväntningarna är skyhöga och jag nästan tar för givet att det ska gå snabbt. Kan inte riktigt föreställa mig oron om det tog tid. Har tillräckligt att oroa mig för med min bakgrund av sena förluster.
är på äl+5/6 idag och inga som helst känningar. Mest sannolikt har det väl inte ens vuxit fast om det skulle ha blivit nåt.
ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...
oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!
hur säker är du på att äl skedde när du tror?
Åh förstår besvikelsen! Men än är det inte försent!
Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu. Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck.