fultextad användarhandbok skrev 2024-04-14 19:50:21 följande:
Det var trevligt att läsa, kry och frisk, eller åtminstone nära. Alltså den där beskrivningen lät nog riktigt kuslig! Jag vet ju inte hur du kände just då, men nog är det lite liknande, en förkänning och sedan medvetslös ett tag. Hoppas att du inte skadade dig i fallet åtminstone. Ja, så är det, nu ligger bollen hos mig och jag har liksom blivit erbjuden hjälp. Men nu är det en hel del annat här med tyvärr.
Nog är det så! Då förstår jag, där är vi lite olika, jag vill just inte veta vad de ska göra eller vad de använder för instrument. Haha, det hade varit som en fin skiss, gärna en teknisk skiss att överlämna till tandläkaren, riktigt fint att få positiv respons på den med. Jag är nog ganska ospännande och dessutom har jag inte varit speciellt diskret heller med vem jag är. Å andra sidan har jag inte skrivit något speciellt kontroversiellt heller. Fast vänta nu lite, nog är jag väl agent, åtminstone i meningen fultextad skrev texten. Åtminstone språkligt, med reservation att jag kan ha fel. //
Ja, det är läskigt när man blir medvetslös så plötsligt! Det finns risk att rädslan för att det ska hända påverkar livet i det stora hela på så vis att man känner att man alltid måste vara beredd på ett anfall, men nu gissar jag bara. Nej, jag skadade mig inte i fallet, men svimmade invirad i ett badlakan och råkade visa snippan för min mamma 😅 Jag hade hellre slagit mig lite lagom hårt och ja, jag struntar i att hon redan sett den hundratals gånger när jag var babis. Det är inte samma sak 🙈 Men det är länge sedan nu, så jag har oftast förträngt det och det har förhoppningsvis mamma också 🙃 Du får fundera på hur du ska göra och lycka till med det andra, oavsett vad det är!
Jag förstår precis! Hos tandläkaren vill jag veta exakt vad som pågår, men om jag ska ta blodprov då är jag mer som du. Jag vill bara att de gör det de ska, utan att prata så mycket om det. Tyvärr har jag fina och stickvänliga blodådror i mina armveck, vilket de förtjust påpekat varje gång jag tagit ett blodprov. Vilka fina ååådror du har och vilken stor mun du har? Sorry, det där på slutet var visst hämtat från Rödluvan! En språklig agent låter inte så skrämmande, men spännande 😎 Hur går det med din tråd om budskap, förresten? Jag har inte sett till den på ett tag 🤔