Här samlas alla nattugglor!
Den här tiden är bara tid för mig
Den här tiden är bara tid för mig
Eldar, äter skinkmackor och dricker must
Härligt att höra! Jag har haft det lite på samma sätt kring jul och det var många år då jag inte kände någon julglädje alls, men nu är den tillbaka med råge. Skönt att ditt liv är mer i balans och att du till och med ville fira jul 🎅🏻🎄⭐️
Känner igen känslan! När man får slita upp ögonen runt lunchtid 😉 Tror vi skulle passa som rockstjärnor, som sover hela dagarna och festar hela nätterna 🥳 Men det får bli i nästa liv! Eller, du kanske är rockstjärna utan att jag vet om det 🤩 Nu håller vi tummarna för att den bra sömnen fortsätter!
Jag lovade mig själv att jag snart skulle gå och lägga mig, efter att jag skrev här. Alltså kl 00.11. Sedan skulle jag bara göra klart något på min virkning... och bara lite till... bara testa det där... och så blev klockan 02 🙄😂 Jaja, får väl säga att jag förbereder mig inför nyår eller något 😂
*Öppnar kakburken och ser efter*
Moralkakorna är tyvärr slut, för jag har redan delat ut så många, men du har tur för det finns några drömmar kvar. Så varsågod! Här har du en dröm och välkommen till tråden 🍪 Jag är allergisk mot stearinljus, men det brann faktiskt i lägenheten under min för några veckor sedan 🔥 På något vis tog sig röken in i min lägenhet via köket, så brandmännen fick blåsa ur den med sina fläktar. Jag fick, på eget initiativ, utrymma via en rökfylld trappuppgång. Det var läskigt! 😱