Här samlas alla nattugglor!
Jodå, det får funka. Huvudet upp och fötterna ner, som de säger.
Nu är det dags för lite träning för det här lata skrället till nattuggla 💪🦉
Det kanske är här man borde sova? I bilen 🚘
">
*Kraschklandar in i holken efter en lång dag.*
Kommer tillbaka med ny energi snart! 🦉🤪
Tänkte på det där med drömtydning! Jag gissar att det inte är värst lätt generellt, men i den här närmast klassiska videon så kan man lätt dra en enkel slutsats om vad vovven drömmer om!
Det här med att sova på natten verkar inte riktigt vara min grej 🥱
Vet att mina mest produktiva timmar är mitt i natten, så allra helst skulle jag vilja vara uppe på nätterna och vara produktiv. Men det fungerar inte med vardagen. Hade seriösa funderingar på att lägga mig och sova direkt när jag kom hem, så att jag kunde vakna framåt 00-01-något och vara uppe på natten. Men allt blev så opraktiskt och komplicerat så jag gav upp den idéen ganska snabbt 🙃
Nu bara babblar jag igen ????
Tjo!
Favoritade denna tråd när den bara var bäbis, men har inte tagit mig för att skriva i den en endaste natt...
Någon som är vaken nu?
Jag ligger i sängen, behöver gå upp och borsta tänderna samt släcka innan jag ska sova men gör det av någon anledning inte. Natten är min tid!
Önskar så förbenat att någon låg bredvid mig och snarkade, då hade det varit enklare att somna. Nu ligger jag bara här- spelar lite på mobilen och funderar över prövningar livet utsatt mig för. Kommer fram till att jag har ganska stor rätt att klaga lite faktiskt. Men gör inte det, stressar istället hjärnan med jobb som måste planeras då jag ska vara ledig lite i jul... Har ett jobb som måste flyta på trots att jag inte är där, det är mitt ansvar!
Jahopp, blev kanske lite tröttare genom att tömma lite tankar och funderingar här...