Anonym (Otrogen?) skrev 2022-04-23 18:56:34 följande:
Ex så komenterar hon hans utseendet, ex snygg ! Han har inte skrivit något sådant om hennes utseendet när hon skickar bilder på sig själv. Så egentligen hittar jag inget som gör att jag tror att han är intresserad samtidigt är jag ändå lite orolig. Varför ska de träffas på de sättet ut o äta osv , varför skriver de var dag? De träffades korta stunder genom hans arbete( inte kollegor), han är pedagog. Sen har de haft kontakt sen dess.
Han är antagligen inte intresserad av henne i nuläget. Men det kan enkelt bli så om DU gör en liten miss.
Tänk dig att du är en ståtlig älgko. Din kille är en gullig älgkalv. Ni vandrar genom vinterlandskapet och allt är rätt chill. Förutom att det finns en hungrig ensam varghona som vill äta upp din kalv som följer varje steg ni tar. Så länge du är tätt med din kalv är det ingen fara, du kan sparka ihjäl varghonan enkelt.
Men vad händer om ni glider isär en bit? Du tittar bort? Inte är vaksam? Är trött och seg? Jo då är varghonan där snabbt och skoningslöst på din kalv.
Så blir din relation med en sån tjejkompis till din kille. Därför får du bli av med henne för annars kommer du få tassa på tå och vara vaksam tills du dör.