Känner mig ledsen för det som har hänt dem senaste dagarna
Inte minst poliser som blev hårdutsatta och känna av vilket hat dem fick med sig. Det stora onödiga våldet dem fick på sig. Oerhört hemskt med all skadegörelser.
Och det stämpeln som Islam fick med sig. Islam har alltid blivit utpekad som våldsam religion.
Det fanns nog några moskéer som uppmanade sina medlemmar/muslimer att inte gå och skapa upplopp, att inte ens vara där när koranbränningen skulle ske (eller skedde). Att istället vara hemma hos sig med sin familj och om man kände sig ledsen eller arg, var alla hjärtligt välkomna till moskén.
Nu när det stora upploppet ägt rum, så blir man mycket kritisk mot Islam och invandring rent generellt som har sin bakgrund ifrån muslimska länder, så gör det mig så ledsen och orolig.
Hur många människor har egentligen gått ifrån Vänstern till Höger? Hur många har plötsligt ''vaknat'' och börjat bli rasistiska?
Detta beteende är inget nytt, det har hänt många gånger och ju oftare det sker, desto mer tröttnar naturligtvis människor på att ha invandring ifrån muslimska länder.
Jag vill veta: Har DU som person, själv gått ifrån ett parti och tänkt att SD är ett bra parti, trots allt. Med tanken på att SD:s nya förslag dykt upp, vad tycker du själv om förslagen och något du skarp börjar gilla med allt som handlar om invandringspolitik och stänga gränserna och/eller återvandring m.m.
Jag är opartiskt. Jag känner bara mest sorg, över allt som har hänt. Både mot myndigheter, staten, tjänstemän och religion och människor som blivit utsatta efter dessa händelseförlopp eller helt enkelt blivit rasister.